Livet i blogg-blokka- et lite tilbakeblikk

Livet er som en lang vei. Man trasker og går, og møter folk underveis. Noen ganger tar man en avstikker, prøver nye veier, og noen ganger går veien “innpå” igjen…og man fortsetter litt i samme sporet.  Noen ganger er det bare rett og slett en helt ny vei. Man møter ikke de samme folka som pleide å gå på på den “gamle” veien, men man møter masse nye folk. Og noen ganger har de “gamle” folka OGSÅ begynt å finne nye stier, så man møter dem allikevel på sin vei.

 

 

Året er litt på samme måten.. 
Man rusler avgårde…Noen ganger løper man faktisk litt også. Selv jeg som ikke er SÅ glad i trim, lar meg jage, og fyker litt rundt som en hodeløs høne og prøver å tviholde på noen gamle spor…mens hender og føtter puffer meg i forventede retninger.

Men veldig ofte rusler jeg også.. Og lar ingen bestemme noe som helst… Annet enn meg selv…Jeg koser meg,  former livet og året AKKURAT som jeg vil ha det, lar livet leke..

Og når jeg går sånn og rusler, så har jeg møtt utrolig mye hyggelige folk. Nye folk, som ikke har fulgt meg hele livet. Det er folk fra livet i blogg-blokka. Noen av de har også fulgt meg en liten stund. Bloggvenner som har blitt venner “der ute”. 

Her er et lite tilbakeblikk over året som gikk, i møte med blogg-folk: 

I januar traff jeg Etdiktomdagen igjen. Jeg hadde truffet henne før, men det var kjempekoselig å gå en tur langs Akerselva sammen. 

 

 

I februar kom Minmatgaleverden til byen igjen. Tvillingen min. God venn blitt på “utsiden” også <3 Det var så klart duket for litt tull og fjas. Her på Alternativmessen.

 

 

I mars var det rolig på blogg-treff-fronten, men i april var jammen meg Minmatgaleverden på plass igjen. Vi måtte jo planlegge Polenturen vår 😉

 

 

 

 

I mai arrangerte jeg og Karidansen bloggtreff, og det var skikkelig moro. Her var både : Solliv, Utifriluft, Karidansen og Evaswindow.

Og så klart Annebe og Dedicat. 

Det var en utrolig koselig dag, med flotte folk <3

 

Men i mai var det mer som skjedde. Jeg reiste til Polen sammen med tvillingen min: Minmatgaleverden. Og der ble det så klart mye fjas og moro. Vil du se mer bilder så finner du det under mai-måned.

 

 

Mye moro, mer kommer senere i dag…

Nå er jeg på vei på landet for å kose meg litt med mamsen <3

 

Ha en fin dag så lenge!

 

#bloggfolk #bloggblokka #venner #bloggvenner

15 kommentarer

Siste innlegg