Lykken i en gul kjole

Jeg er min mors datter, som man sier. Det betyr at jeg likner henne på mange områder, slik hun var. Absolutt ikke på alt, det er en del ulikheter også, men når det gjelder å pynte seg har jeg nok arvet henne.

Hun både designet og sydde sine egne kjoler, som sikkert noen av dere har fått med dere. Hun var alltid fin, både i kjoler og bukser. Selvsydd eller bortekjøpt. Jeg er ikke flink å sy, men elsker å pynte meg likevel.

 

 

Jeg vet ikke om noen som kan bli så glad bare av å ta på seg en fin kjole og valse sorgløst ut i byen.
Den gule kjolen jeg  kjøpte her om dagen gjør meg glad. Kall det overfladisk. Så lenge det gjør meg glad, så blåser jeg i om det virker litt overfladisk. JEG vet hvem jeg er likevel. Fargen er følelsen av sol. Og formen får meg til å føle meg som en prinsesse nesten…Eller en jente fra svunne tider. Jeg kan drømme meg vekk bittelitt. Deilig.

 

 

 

 

 

 

 

 

I dag har jeg pakket kofferten til Bergens-turen, og hatt masse reisefeber. Gleder meg. Snart må jeg legge meg, skal opp kl 5 senest 😀 Toget går i otta…

 

#mote #outfit

5 kommentarer
    1. Det gjør mye å føle seg fin, og det er du virkelig! 🌸 Ønsker deg riktig god tur over fjellet til Bergen! 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg