“Mannen med makten” – A standup-comediean?

 

Ganske skummelt at den største og sterkeste “gutten i sandkassa”, som faktisk styrer en hel del, også nå tror han er en Stand-up-komiker. 

 

 

Han bruker landet og verden som Scene i en krisetid, og håper at folk skjønner hans “vitser”, for å øke sin popularitet. Heldigvis er han ikke i besittelse av stort komisk eller satirisk talent… 

De fleste vil nok ikke følge han uansett i hans siste forslag. For selv om han er stor og sterk, så mangler han noen andre “småting”…. 😉

 

 

 

#desinfeksjon #president #makt

19 kommentarer
    1. Det er på en måte dagens høydepunkt å våkne til siste nytt om hva Trump har uttalt seg om i løpet natten på en pressekonferanse.

      Hvordan får han seg til å si så mye rart lurer nå jeg på.

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja…det er jo ganske underlig. Jeg tror de som ikke har stemt på han og liker dårlig det han gjør, er rimelig flaue om dagen. Det ser sånn ut blant en del som uttaler seg 😮

    2. At den mannen fortsatt sitter med makta er en gåte for meg. Jeg undrer meg uansett over at han i det hele tatt fikk lov å stille til valg i utgangspunktet. Men noen må man jo ha å harselere over, så da er det jo bra vi har ham 😉 Bare så synd for de stakkarane som valgte ham inn, det er de som lider nå.

      1. Ja, merkelig at han ikke blir fjernet. Skulle tro det var nok til noen type “mistillits-forslag” eller noe sånt. Skal tydeligvis ikke så mye til for å bli valgt, men MASSE feil for å kunne bli fjernet 😮

    3. Du traff spikeren på hodet der 😃 Det er virkelig skremmende hvor mye idiotisk den mannen klarer å lire ut av seg, for å si det mildt. 😳 Jeg tror selv at jeg har lav IQ, men lurer på om jeg er ganske glup læll 😉
      God søndag! Klem 🙂⚘

    4. Det er mye rart fra Det hvite hus nå for tiden. Men jeg setter fokus på det som er på hjemmebane. Så i går så ble det en ny printer på meg, en HP Desk Jet 2620. Det fikk jeg på Clas Ohlson til en grei pris. Den fønker bra skriver ut godt men er ikke helt vant med den enda men det hjelper. Må en tur i skogen etterpå, men mulig jeg tar en tur seinere i dag. Det blir en fin dag men kortbukse blir det ikke enda på noen uker. Er April enda så det er fortsatt kaldt om natta. Ha en fin dag.

      1. Deilig med ny printer da. Man trenger jo det av og til, kanskje ikke så OFTE, men plutselig er det HELT nødvendig. Litt kjølig ute i dag, så lurt med vanlig bukser ja 😀 Hvite hus, litt galskapens hus liksom… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg