Med snuten mot landet igjen..

 

I morgen setter jeg snuten mot landet igjen. Først av på Kolbotn hvor søsters plukker meg opp…

 

 

Vi fortsetter ryddingen i huset. I barndomshjemmet.  Det blir nok langdag der i morgen.

 

 

Og vi skal på besøk til mamma så klart i en av pausene. Ha med oss påske-egg og om jeg får tak i lager vi noe kylling-sprell der oppe på sykehjemmet.

 

 

Ja…nå ser vi ikke HELT sånn ut lenger da…Men det er jammen ikke langt fra ;-D

 

 

Kan du se sånn CA hvor gamme jeg er på de ulike bildene? 

 

 

 

#rydding #landet #barndomsjemmet #besøk #påske

 

12 kommentarer
    1. Ha ha herlige bilder. Jeg skulle til å tippe 18, 14 og 20, men ser av svar over ar det er feil. En rett da. Håper dere går en fin tur og finner på litt påskemoro <3

    2. Moro å se disse bildene. Både fordi det er deg, søsters og mamsen OG fordi det er så typisk fra de tidsepokene. Har noen tilsvarende biler fra min ungdomstid! 😀

    3. Litt vemodig og fint å finne igjen gamle skatter, men sikkert godt å se at ryddingen går framover. Fint da å dra på besøk til sykehjemmet innimellom.❤️ Ønsker dere en god ryddedag!

      1. Det er fint å finne igjen ting, men noe må bare GÅ… Kastes. VI er innom sykehjemmet hver gang vi er og rydder. Og det er koselig midt oppi det hele 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg