Mens andre står over doskålen for å få ut gårsdagens fest….

 

….da våkner jeg som du kanskje vet…
Våken kl 4 i dag.

“Ikke rart jeg er trøtt liksom?!” 

Jo egentlig….for jeg sovnet kl 8 i går tror jeg. Blæh! Skikkelig gåen etter uka og skallebank. Krøp sammen på sofaen som en koalabjørn, og ble der.

Så kl 4 var det slutt med søvn. Og jeg klarte ikke sove mer. Men var liksom HIMLA “trøtt i trynet” likevel..

 

Vel…det varte ikke SÅ lenge.. Noen timer senere var det slutt på gjespinga. Da var det mer i gang med GISPING og åndenød..

 

 

Jeg er ofte litt TØFF ut i starten… Det er FØR jeg har begynt…

 

 

Disse har jeg ikke prøvd ennå… FOR tunge.. Men fine å se på …ha-ha..

 

 

Etter å ha pushet meg gjennom programmet mitt, og gjort noen nye øvelser som Ingrid har pushet på meg ( 😀 ) var jeg HELT gåen. Avsluttet med 19 minutter PLANKEN….
“Ååå… kan det ikke ha vært 19 minutter sier du?! Føltes sånn i alle fall”

Må kanskje ha vært 19 sekunder…

15 kommentarer
    1. Du er skikkelig god altså – super-trenern! Da våkna vi likt idag (eh – inatt)…. og jeg lå stille under dyna og fant ut hvordan jeg skulle løse problemet med å legge gulvbelegg, hihi – så nå er jeg klar til å prøve det! Klem <3

    2. Flinke flotte du. 🤗 Det var en skikkelig overgang fra sofa til planke. 🤗 Nyt helga på alle måter. Gode tanker sendes fra nord. 🤗

      1. Håper det er bra med deg Jan? 🙂 Jeg jobber på med treningen, skal bli så sterk så 😀 Kos deg med kvelden, og hils madammen 🙂

    3. Herlig, så flink du er da…Gøy, å få til ting..
      Kanskje du holder ut lenger i dag. Man blir sliten av å ¨jobbe, på torsdag var jeg helt gåen – ekkel følelse..
      God dag videre, klem..

      1. Ja, ikke noe gøy å være så GÅEN etter å ha vært på jobb. Får litt energi av trening i alle fall 🙂 God dag til deg også 🙂

    4. Så god du er til å trene, – kommer deg ut og setter igang! 👍 Da kan du kose deg resten av dagen med god samvittighet 😀 Ha en fortsatt fin lørdag! 🤗

      1. Ja, jeg er altså SÅÅÅÅ flink 😀 Jeg er mest livlig om morgenen, går som en drøm å trene da. Mye verre på ettermiddagen 😮 Ha en fin lørdagskveld Hanne Beate <3

      1. Det var EN når jeg kom på trening i dag. Trener styrke. Jeg har fått helt dilla, hvis man kan kalle å trene 2-3 ganger i uka for dilla 😀 Jeg har jo ALDRI trent før, så det er kraftig økning i alle fall. Litt kondis på noen gruppetimer. Og litt løping og styrke hvis jeg er alene. 🙂 Ha en fin dag Julie <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg