Mens NOEN sliter, lever ANDRE et “slaraffen”-liv..

 

Nå tror du vel det er JEG som er ANDRE her…Sløver rundt og lever et slaraffen-liv? Har vel kanskje gitt det inntrykket de siste ukene?

 

 

Men NEI…. I dag har jeg, som du kanskje fikk med deg HER,  stått med hodet i en vaskebøtte, og det gjorde jeg faktisk i går også. Så jeg er ikke ANDRE, men jeg er NOEN.. 😉

 

 

Og her er de ANDRE!! Mens jeg vridde kluter, støvsuget og svettet oppover, så drev disse to oppladning til turen i morgen. For i morgen er det nye tur! Kun et par dager hjemme med husvask og klesvask, og så er det full fart mot Kragerø. En travel ferie dette her!
I Kragerø er det Vamp-konsert på lørdagen, men så klart vil vi ha med oss hele helgen der. Og siden Salt og Pepper måtte passe huset når jeg var i Riga, så er de livredde for å bli etterlatt her IGJEN!

 

 

“Skal vi dra snart eller?? Er det NÅ?…. Hva med NÅ da? Er det lenge til? NÅ? Eller NÅ?”
De kniste og lo, mens de laget padle-bevegelser for å få litt fortgang på “fartøyet”. Jeg var svett i ørene etter en stund, og IKKE pga varmen i leiligheten og all vaskingen. Men på grunn av alt maset deres.

Tenker de var glade jeg ville ha rent hus, hvis ikke hadde jeg kastet vaskevannet på dem, og da skal jeg love deg det hadde blitt bølger!

 

 

Etter all vaskingen møtte jeg Kari. Mat må man jo ha, selv om man vasker og pakker, og krangler med rotter, og jeg vet om en kjempekoselig restaurant hvor jeg og Hr Frodith pleier å spise på. DER tok vi dagens middag 🙂

 

 

Nå har jeg pakket og er klar som et egg for nye opplevelser!

 

 

#ferie #pakking #forberedelser #tøyrotter

5 kommentarer
    1. Ikke vaske i varmen, kunne vente til du kom hjem igjen…
      Godt dere koser dere med å spise ute, er nok fristende når man har mange restauranter i umiddelbar nærhet…
      Lykke til på tur, blir nok varmt og fint!

    2. Greit å få ordna litt hjemme også selv om det er sommer og sol ..men bare litt ! Fint å nyte sommeren.. Kragerø er koselig.. 🙂 Hyggelig at du og Kari finner på så mye sammen.. Og syns jammen Salt og Pepper fortjener en liten badeferie også… Klem og fin tur <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg