Hvem skulle trodd…

 

….at denne elegante “figuren”….

 

…bare noen timer før sto med rumpa opp og håret i ei bøtte (vaskebøtte). Svetten haglet oppover for å sprute ut ved hårroten som var omtrent på høyde med nederst i vaskebøtta. Skrukkete fingre, etter 4 timer i vann, og rygg og mage like skrukkete pga våt (les: Svett) t-skjorte klistret fast i overkroppen i like mange timer.. Ja…når man vasker mens det er 28 grader på utsida så…

 

 

Men det skal ikke mer enn en dusj til, og en middag ute mens håret tørker, så er man så god som ny. Og ikke det minste preget av dagens “akrobatiske” øvelser. 

 

 

 

Eller….LITT kanskje…? 😉

Har du begynt å ta skyggebilder til årets Peter Pan- konkurranse/utstilling her hos meg?

 

 

#skygger #husvask

9 kommentarer
    1. Hi hi. Vet du ikke at husarbeid skal utsettes de dagene det er så varmt? Da skal du bare nyte! Sånn er det her i Bergen, men så har ikke vi så mange skikkelig godværs fager heller. Bortsett fra den siste uken… soldager er fridager 🙂 Klem fra en dom akkurat har kommet hjem til 30 grader etter tre uker med ferie

    2. Ja i dag ble en svett dag ,men du var rank og fin alikavel,iallefall synes ikke svetten på skyggebilde 😂

      1. Ja, jeg har vært år. Jeg har “utstilling”, i mitt private lille virtuelle Galleri. Galleri Frodith. Der har jeg hatt skygge-konkurranse utstilling hvert år siden 2014 kanskje… Mulig lenger også 🙂 Må sjekke. Så i august tenker jeg vi dundrer i gang. Så det er bare å ta bilder 🙂 Litt kreative er flott 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg