Morgenfugler vokser ikke på trær…

 

 

 

Det var kanskje ingen overraskelse? 
At ikke morgenfugler vokser på trær… Fugler vokser ikke på trær sånn generelt liksom…verken morgenfugler eller andre fugler..

 

 

Vel…det er i alle fall ikke mange av oss da.. av MITT kaliber i alle fall. Føler meg faktisk VELDIG ensom og muligens LITT rar… når jeg står opp i 4-tida.. I dag sov jeg helt til 5 så skal ikke klage. Er helg og greier så jeg latet meg litt 😀

Viktig å komme seg opp å få mye ut av dagen. Og DAGEN får jeg en del ut av…det skjønner du nok.. Mens kvelden…vel..det er et annet kapitel. Kan ikke skryte på meg å være noen partyløve akkurat! Sjelden jeg sitter og dingler på en bar til langt på natt, for å si det sånn.

Men jeg KAN dingle altså, med de rette folka… 
Setter imidlertid mer pris på av å dingle i et tre i otta…Som skikkelig morgenfugler bør… 😉

 

 

 

Ønsker deg en fin lørdag. Jeg skal ut å farte litt, gå på kafe og tenke lure tanker…

 

#morgenfugl

26 kommentarer
    1. Morgenfugl har jeg alltid vært, inntil for noen få år siden. Nå er jeg antagelig en solid blandingsfugl. Eller noe i den duren. Jos deg i helga. Til alle døgnets tider. 🤗

    2. Deilig når man kommer seg tidlig opp om morran. Alt er stille og du har dagen foran deg. Var opp 05 i dag tidlig så etter litt mat så gikk jeg en tur(3km) retning byen. Stakk innom en kiwi som en av de første denne lørdagen før jeg tok bussen hjem. Skal snart vaske tøy før jeg seinere i dag drar til Oslo. Sjelden jeg er der men i dag passet det med litt opera på Oslo gamle raadhus. Drar vel fort hjem tenker jeg, fabler om en skogstur i kveld men er ikke sikker. Det er vår og det betyr masse folk ute og masse vårting hjemme. Ha en fin dag.

      1. Det er jo faktisk en del morgenfugler da, når jeg ser kommentarene her. Det er vel noe med alderen vår kanskje. Det å våkne tidlig 😀 Hørtes ut som du skulle få en fin lørdag ja 🙂

    3. Herlig morgenfugl du. Jeg la inn en kommentar her da jeg sto opp halv sju, men jeg kom visst aldri forbi alle de trafikklysene????? Fint og være morgenfugl, men noen ganger litt dumt også. Jeg tror det blir fint å skru fram klokka i kveld, for da kanskje jeg sover til sju i morgen. Vi får se. Klemsiklem:) Det er lørdag, og ja jeg skal ut!!!!

      1. Oi, skal vi stille klokka nå 😀 Følger ikke med jeg… Ja, litt kjedelig innimellom, denne morgenfuglingen.. 😛 Gått tur og vært på kafe før kl er 12 liksom… 😀 Må du styre med trafikklys???

    4. Ja, jeg er også oppe, først i to-tiden, så i firetiden og så i seks-tiden og så står jeg opp på rett mellom 8 og 9 og da må jeg sitte en time eller to før jeg våkner helt 🙂 Viktig å å sove, for da renser hjernen seg, men hjelper ikke det når man springer på do hele natten 🙂

      1. Jeg våkner HELT når jeg første våkner, ikke noe tull. Ofte må jeg inn i stua, og KAN sovne etter en times tid eller to der.. Men mye tull med denne sovingen…

    5. Hihi..du får det sagt 😂 Men du har rett – mårrafugler vokser ikke på trær – og jeg kjenner meg faktisk veldig godt igjen i det der med å føle seg aleine og litt rar.. For (med unntak av svarteste vinteren) jeg har jo merka i flere år nå, at det er “normalt” for kroppen min å våkne halv5 – 5… og at jeg da gladelig hopper til køys seinest halv10 – 10..men gjerne før.
      Trur med hånda på hjerte at jeg kan si at jeg kjenner INGEN rundt meg som er som meg.. 🤔😊

    6. Våkner vanligvis rundt 5. Får ikke “lov” av meg selv å stå opp før 5. selv om jeg er lys våken. I helgene mener jeg at jeg bør ligge i senga til 6, men det er ikke alltid jeg klarer det. I dag sto jeg opp 05.38. Da hadde jeg vært våken lenge.

      1. Jeg står opp, gidder ikke prøve å sove mer i senga en gang om jeg våkner 5. Men når jeg leser her på kommentarene så lurer jeg på om morgenfuglene FAKTISK vokser på trær likevel… 😀

    7. :-D!!!

      Jeg er jo en morgenfugl.. men ikke akkurat ved 04.00 tida 😀 Heller litt mot 06.00 og utover 🙂

      Lag deg en fin lørdag <3 klem

    8. Jeg er en av dem, i dag var jeg oppe klokka 05 jeg også, det er vel kanskje fordi jeg er litt på høygir om dagen så det er vanskelig å roe helt ned. Ikke at jeg bruker å sove lenge, men her i gården er det fuglene og jeg som er oppi før sola.😃 Håper du har det bra og får en strålende dag på cafe og greier. NYT!
      Klem🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg