Muskler fikset- tar nå fatt på kiloene…

 

Sånn da var musklene fikset..
To dager med husvask og skruing av hyller har satt sine spor.

 

Vel…om ikke jeg har fullt utstyrt “muskel-sett” ennå, så er jeg i alle fall STØL, og da mener jeg i HELE kroppen. Så her trengs hvile uansett…
I alle fall i overkroppen…

 

 

Så i dag satser jeg på å trimme nederste delen.

Det er nærmest umulig å få av de 2-3 kiloene som snek seg på i hjemmekontorperioden dette året.
Det er ikke det at jeg har så mange kilo for mye. Stort sett rimelig greit fornøyd. MEN…det ER sneket seg på noen ekstra kilo. Ja, omtrent 2-3. Og de er omtrent som LIMT på!! Og jeg vil gjerne ha de av, sånn at jeg kan begynne på “skratsj” når høsten kommer igjen… Ha-ha… Som om jeg har tenkt å sette meg til å spise igjen da liksom… (Og NEI, pila viser ikke riktig vekt…NOE må jeg ha for meg selv…. )

 

I alle fall: I dag skal det trimmes. Gå tur er bra både for kropp og sjel. Og spesielt når jeg skal ut å vandre med bestisen. Det er kos. Kanskje vi får tid til en tur på cafe også… 😉

 

 

 

#trening #vekt

17 kommentarer

Siste innlegg