Nærmer seg SKIKKELIG nå..

 

NÅ nærmer det seg skikkelig påskeferie!
Jeg hadde liksom LITT påskeferie i helgen som var… Men tilbake på jobb i dag… Hadde noe småtteri igjen å gjøre, og det har jeg i morgen også. Men SÅÅÅÅ tar jeg ferie!!

By-påske er jo som kjent noe av det beste som finnes her i den “Lille landsbyen”. ALLE drar til fjells! Det måååå man jo! Vel, igjen i byen er jeg og Hr Frodith, og ikke særlig flere. Så deilig! Jeg kan ha piknik i gatene nærmest. Ingen biler, ingen folk, og kun en og annen trikk som subber søvnig gjennom byen…

Jeg har akkurat nok fri til å treffe folk jeg sjelden får truffet i hverdagen. Og jeg har akkurat nok tid til å surre litt i tillegg, ta bilder, blogge, kanskje vaske et gulv eller to, trene og ellers bare lade…

Ja, dette blir påsken sin det! Det er jeg sikker på 🙂

 

 

Er du i gang med påskeferien?

 

 

4 kommentarer
    1. Høres deilig ut🥰Jeg nærmer meg slutten på palme-påsken og så blir det påskeferie hjemme 😃

    2. Loffing i storbyen i påska kan være ganske deilig og avslappende. 🙂 Jeg er i gang med påskeferien, men lurer fælt på hvor det blir av sola… 😀

    3. Hihi, det høres perfekt ut! 🙂 til fjells skal jeg ikke – vil ikke ha noe mere snø under sålene nå altså! Jeg skal jobbe til og med onsdag, og sååå er det påske! 🙂 nyt dagene – klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg