Napoleonskaker på Cafè “Det Glade Hjørnet”- kom og spis!!

 

“Kom og få napoleonskaker!! KOM! KOM! KOM!”

 

 

 

Det var noen som etterspurte napoleonskaker i min lille cafè. Og da måtte jeg jo bake da vet du! Jeg kan jo overhode ikke bake til vanlig, men på MIN måte kan jeg bake. Håper de smaker.

 

 

Her er det bare å slå seg ned som vanlig, og fortelle meg og de andre om det som har vært HYGGELIG denne dagen. Mums i deg litt kake, snakk ikke med kake i munnen….Men NÅR du har svelget vil jeg gjerne høre om hyggelige små ting fra dagen i dag.

Her er det koselige tingene jeg har opplevd i dag:

 

  • Jeg har kommet på en lur idè om en fargeutfordring/fotoutfordring, og har derfor fått hjernen i litt godlune for noen dager framover. Morsomme ting å tenke på hvordan løse hver utfordring.  (HER finner du alt om fargeutfordringen. Og HER finner du min første løsning på en av oppgavene.)
  • Jeg har møtt Karidansen og gått en liten tur i fin sol. Med en meters avstand. Litt rart men sånn avstand, men vi venner oss vel.
  • Jeg har snakket med søsters lenge på telefon. Lo så tårene sprutet av forskjellige rare greier.Søsters er best <3

 

 

Så hva har du opplevd av koselige ting i dag?

 

 

 

#cafe #glede #livet

12 kommentarer
    1. Måtte bare innom å spørre om det var et kakestykke til meg også. Selv om jeg har spist frokost kunne jeg tenke med Napoleonskake til senere i dag! Klemsiklem:)

    2. Nam! Elsker napoleonskake! Jeg spiste og laget, pizza i vedovn i går. Det var SÅ koselig. Vi var bare seks, og vi tok ikke på hverandre. Føler liksom jeg må si det! Men altså, en veldig fin lørdag. Og det hørtes det ut som du og hadde hatt 🙂

      1. Tenker denne kaken smakte PRIMA 😀 Nå skal jeg spise is, for det begynner å bli slunkent med napoleonskaker 😀 Ha en fin søndag du også 🙂

    3. Nå har jeg svelget kakebiten. Da kan jeg fortelle at her har det vært stille og rolig , som vanlig. Og jeg våget meg en tur i nærmeste butikk. Så har jeg laget en god middag i kveld. Og jeg har lest en del blogger….det er alltid koselig ❤
      Takk for kaken 😁

    4. Mmm….det er jammen lenge siden jeg har spist napoleonskake. Men å bake det selv tar jeg ikke sjansen på 😉
      Istedet har jeg bakt cookies, og de har jeg kost meg med 🙂
      Og så har jeg sett Breakfast at Tiffany’s på Netflix. Kjekt det også. Må finne flere gamle filmer å se tenker jeg 😀
      Ha en fortsatt fin kveld her i caféen ♥

    5. dette var en napoleonskake jeg også kunne spise :=) takk for den.I dag har jeg og mannen vært på biltur til nermeste butikk,tar en liten halvtime ,det var koslig det,ikke noen tomme hyller i butikken her ,det var også hyggelig å se :=)
      Har gått en tur i dag og knipset bilde til utfordringen din,har ute et innlegg men ser ikke innlegget på framsiden til blogg.no :=) det var kjekt med den utfordringen ,ble glad av å kunne jakte på farger :=)

    6. Mmm – takk for napoleonskake – passer perfekt for meg… men ikke for Ivar antisukkergutten… Idag har vi kosa oss med en laaang tur på Kyststien! Deilig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg