Frodiths lille Fargeutfordring- Rosa

 Rosa er rosa. 
Gi litt ros til de som fortjener det.
Gi en rose til de som fortjener det.
Gjør verden rosa når den kan virke litt grå
Så får du noe annet å tenke på

 

 

 

Har vært ute i dag og laget verden bittelitt mer rosa. Min verden altså.  Møtte Kari. Og på vei hjem fant jeg ut at jeg skulle kjøpe meg noen roser. Før kjøpte jeg roser til mamma. Nesten hver helg. Hun ble så glad. Hun elsket roser. Jeg tenkte at siden hun kunne bli SÅ glad av roser, så kan vel jeg også.

Jeg har aldri brydd meg om blomster egentlig, ikke en gang roser. Men jammen var det koselig å få inn noen rosa roser i stua si. Det ble som om mamma er litt her også. I minnet mitt. 

 

Dette var FØRSTE oppgaven jeg valgte i Frodiths lille Fargeutrfordring.  Og jeg valgte altså å begynne nederst.

Gå inn og les mer om hva du skal gjøre hvis du vil være med. Men under her finner du i alle fall listen jeg følger. Du kan begynne med hvilken oppgave du vil. Resten av “reglene” finner du når du følger linken. 

 

 

 

 

#utfordring #farger #rosa #roser

8 kommentarer
    1. Det godt å ha gode minner❤
      Syns du burde kjøpe roser til deg selv oftere , når det gir litt følelse av mamma-nærvær❤
      Nydelig rosa rose😊

    2. Fint med rosa, en ordentlig gladfarge ♥ En farge jeg selv liker veldig godt også 🙂
      Fin utfordring synes jeg. Denne gangen står jeg nok over, men skal følge nøye med på andre 🙂
      Fine lørdagskvelden til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg