Når begrepet “SHOPPING” får nytt innhold…

 

Med en jakke over hodet for å unngå regnværs-krøllete lugg”  på passbilde jeg skulle bli “stuck” med i 10 år framover,… fartet vi i hurtig tempo gjennom byen i dag.. Kjersti foran…og jeg bak…Fra butikk til butikk.

 

 

Jeg har selv ment jeg er ganske “flink” på shopping.. 
Det har ikke vært store problemene med å få ting ned i posene liksom. Kjoler, bluser, bukser, tunikaer..You name it!

Men sammenliknet med Kjersti er jeg skikkelig DÅRLIG. Hun bringer begrepet “shopping” til nye høyder. Gir det nytt innhold. 
I dag måtte vi “finne på noe” for å få tiden til å gå, slik at ventetiden på “shopping-startskuddet” ble kortere. Så vi besøkte “miniputt-land” (trykk og se) mens vi ventet. 

 

 

 

Kjersti finner noe å kjøpe OVER ALT! Nille, Calvin Klein, Kos, H&M, Dollar-store, Zara… det spiller ingen rolle. Hun vet hva hun vil ha snuser seg fram til godbitene, er super-rask på labben og “spoler” gjennom butikkene som Bippe Stankelbein og Per Ulv  😀

I løpet av en liten halvtime hadde hun kjøpt massevis til Gubben, og masse til seg selv, og vi måtte innom hotellet med handleposer..

 

 

Jeg derimot blir liksom mer stående med store øyne og hakeslipp. Mektig imponert over disse “evnene”…

 

 

 

Men tror du JEG får kjøpt noe? ALDRI…eller det vil si NESTEN aldri.. Altså …jeg mener …sammen med Kjersti. Da er det nærmest umulig. Jeg har ikke samme shopping-kondis, og finner meg en “pappa-stol” hvor jeg blir sittende å vente 😀 Da vi var i Gdansk sammen kjøpe jeg ny koffert. Den ble fylt av Kjersti sine varer for det meste, for jeg kjøpte kun 2 ting på den turen.. 😉

 

 

Bukser…

 

 

Calvin Klein- skjorte på Fretex…

 

 

Slikkepotter og annet rart som kan brukes til matlaging…

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Tenk å være en racer på shopping! 🛍️ Jeg er som deg, og kan gjerne gå en hel dag uten å finne noe, ihvertfall om jeg MÅ ha noe til en anledning/gave. Det skal helst være på salg og så må det jo passe! Synd hun skal hjem igjen allerede, men håper dere sees om ikke så altfor lenge! ❤️🤗

    2. Det er jo underholdende å se hva HUN finner på shopping her i byen. Du kan jo shoppe i Oslo (nesten) så ofte du har lyst.😉 Fargerike fine omgivelser der dere ferdes.😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg