Når tvilling -søstre bor aaalt for langt unna på bursdagen..

 

Jeg har som du vet en tvilling.

 

Hun er ikke ekte..Eller HUN er ekte..men ikke ekte tvilling-søster da.. Så bursdagen hennes er bare hennes, og ikke min…for å si det på den måten.

Men Kjersti, er tvillingen min likevel.
Jada, vi har noen sider som er ulike også. Men sånn i grove trekk har vi massevis felles…. har vi mye like grunnholdninger…har vi et ganske så likt syn på livet.
Jeg føler jeg har funnet en tvilling-sjel. Og hun fant jeg her i blogg-verdenen liksom!!

Kjersti er en som elsker å tøyse å fjase, kle seg ut og spille teater. Enten på en scene, eller bare privat og lage morsomme blogg-innlegg av det.
Kjersti er snill, blid, positiv og optimistisk, litt beskjeden i noen sammenhenger, men tøff så det holder i andre sammenhenger.  Hun er shopping-gal i utlandet, og sparsom når det trengs. Hun er morsom og lettvint å være sammen med. Hun er inspirerende og spennende å prate med. Hun er en man blir veldig glad i <3

Så hva gjør man da, når tvilling-søsteren bor alt for langt unna, sånn generelt?
Jo, man passer på å ha massevis av turer og besøk til hverandre i løpet av året.
I fjor ble det mange turer både til hverandre, og en tur sammen til Polen, og Kjersti er bare aldeles herlig å være sammen med, uansett hvem hun er:

 

Modell-Kjersti

 

 

Tøyse-Kjersti

 

 

 

Svane-Kjersti

 

 

 

Skremt-i-karusell-Kjersti

 

Shoppinggale-Kjersti

 

Bade-Kjersti

 

Eller bare helt alminnelige flotte venninna-mi- Kjersti.

 

Det spiller ingen rolle, jeg elsker å være sammen med “dem alle”.

Og i dag er det bursdagen hennes og alt, og jeg får ikke vært der og feiret henne!! Hva gjør man DA liksom?? Jo man sender en gave i posten, og så prøver man å gi de beste ord man kan her på bloggen.

 

Kjære Kjersti- min BFF i Bergen

Gratulerer med dagen min venn !
Jeg håper du får en nydelig dag, og at noen har bakt kake til deg
Jeg er så glad for at du er min BFF i Bergen.
Jeg er så glad for at du ble tvilling-søsteren min.
Jeg koser meg alltid når vi er sammen: det er spennende, avslappende, inspirerende og koselig.

Superstore digre bursdags-klemmer på vei gjennom eteren. <3
Og en liten pakke på vei i posten

Fra Frodith 🙂

 

#bursdagsinnlegg #gratulasjoner

29 kommentarer

Siste innlegg