Noen bloggere drar til Dubai, andre drar til Kolbotn..

Som blogger…uansett kaliber og plassering, bør man ha noen reiser å by leserne på har jeg skjønt…Litt action fra verden drar visst mengder av lesere, og det er store sjanser for å komme blant de 20-30 øverste plassene på blogglisten..

Mulig det ikke gjelder reiser til Kolbotn. Mulig jeg har misforstått noe.. For der andre kan ligge på 4-5 plass i ukesvis pga noen “skarve” turer til Dubai eller liknende plasser, der kommer andre aldri høyere enn 70.-80. plass med sine turer til Kolbotn. Skjønne det den som kan 😀

Vel, når det er sagt: Her er dagens UPDATE fra livet i Kolbotn:

 

 

Slipper i alle fall karantenetid etter reisen 😉

 

 

 

 

Pizza-snurrer i friluft

 

 

Roald Amudsen 

 

 

Og hans hjem…

 

 

Fin utsikt hadde han fra huset sitt i sin tid…

 

 

Kake på Svartskog Kolonial, som kafeen der heter.. 

 

 

Og jammen meg har jeg ikke fått shoppet en masse greier også :- )

 

#reise 

 

11 kommentarer
    1. Så koselig dere har det da. Unntagen den edderkoppen, huff, så skummelt. Håper på litt shopping i dag jeg og 🙂 Kos dere videre klem

    2. mye kosligere å besøke søster enn å reise til Dubai da ,iallefall i disse koronatidene :=) kjekt å se kor dere koser dere da .Mange flotte plagg du har handlet ,litt uvanlig att alt er svart ,men du har sikkert noen knallfarger å suplere med kjenner eg deg rett :=) kos deg videre da

    3. Jeg har ikke fått med meg rapportene fra Dubai! Jeg synes det er mye mer interessant med “kortreiste” innlegg ført i pennen av Frodithen. De innleggene er både hyggeligere og mer miljøvennlige. Moro å se hjemmet til Roald A. Visste ikke at han hadde bodd på Kolbotn. Ikke før min bereiste bloggvenn berettet om det!😉

    4. Jeg ville mye heller reist til Kolbotn enn til Dubai, – altfor varmt nedi der, hihi. Ikke mye snø da, men har minket på det her også. Fine bilder, – jeg visste ikke at Amundsen hadde bodd der. Kos dere videre! 😃

    5. Kolbotn er jo tusen ganger koseligere enn Dubai – så heeelt enig, skjønner ikke hvorfor ikke du skal være på plass 4-5 i morra! Go for it……! Fine bilder og masse kos – hils søsters og kos deg masse <3

    6. Dubai frister ikke en nordlending. Var så sjeleglad for en tur til kjøpesentret i dag, hadde ikke vært der siden november.. Ble kaféturer, litt mathandel, og innom polet for en vin. Toppers dag for en gammel bestemor..

    7. Noen statue av Amundsen er det neppe i Dubai – men så er skisport ikke akkurat det man forbinder med Dubai heller. Men uansett så er det greit i skogen. Fine bilder fra en fin tur for dere. Siden vinteren snart på hell så kjøpte jeg meg ei ny topplue. Det var en varm, god investering og 100 kroner er ingen stor greie. Ellers gikk jeg med joggesko i dag og det var herlig. På tide med litt kveldsmat snart og ta en kanalrunde på TV. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg