På jakt etter julekjolen?

 

Nei…ikke egentlig…
Som du vet har jeg jo hele skapet fullt av kjoler, så noe må jeg jo finne å ha på meg på julaften… Selv om de fleste er sommerkjoler.. Det gjelder jo bare EN dag liksom. I min verden i alle fall. Resten av jula er jeg enten i pysjen ELLER i turklær.

 

 

Men når jeg likevel var innom Storo for å se etter noen andre ting til julaften, så kunne jeg jo prøve en liten “fest-sak”. Og akkurat der sa jeg det. Den var alt for liten…Eller… ikke for trang, bare veldig kort.. Det går en grense for meg ser det ut til. Den ble for kort til mine lange strømper og “joggesko”… Litt for “luftig” i forhold til grevinnehenget osv…

 

Så…neeeiiii… ikke den…

 

Hva med den nye ullkjolen jeg akkurat har kjøpt da? Kan det være julekjolen å kose seg med på julaften? De timene jeg er på besøk.

Neeeiii….ikke den heller. ALT for varm, og alt for stikkete til innadørs…

 

Men jeg finner nok noe å ha på meg.. Vær du sikker 😀

 

Hva skal du ha på deg julaften?

 

 

15 kommentarer
    1. enig i att den lille sorte var i korteste laget og lilla er liksom advent ,men du finner noen,hva med den grønne med rudolfer på :=) eller var det juletrær på ,husker du hadde noe sånt et år ,jeg har en rød både knelang og lang så blir en av dem tipper jeg

    2. Jeg har en lilla kjole i tynn merino, godt mulig det blir den. Eller en svart, eller… Har mange kjoler i skapet jeg også, og bruker de gjerne😀

    3. Må ta på meg dressen da med mulig slips men det siste er jeg ikke sikker på. Ikke så ofte jeg bruker dress men det er litt deilig og gå med en noen timer. Men du verden så god det er og ta den av seg. Nå blir det søvn her igjen kjenner jeg. Sjelden jeg sover hele natta igjennom uten at jeg våkner. Ha en fin dag. God jul.

    4. Vi skal være hjemme, og da gidder jeg ikke å pynte meg. 🤪 Derfor blir det noe løst og ledig tenker jeg, og ikke kjole og strømpebukser.😊

    5. Nei, for kort går ikke for meg heller….. og stikkete inne er jo ikke greit….! Jeg kjøpte ny kjole til julebordet i år – den er mørkeblå med glitter…..! Den skal jeg bruke! Nesten helt sid….! 🙂 du finner nok en, tipper jeg <3 klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg