På “photoshoot” med verdens dårligste fotograf..

Er man glad i klær, og har en blogg, så havner man liksom litt “i fella” på å ville vise fram hva man har kjøpt. En såkalt “photoshoot” sto i dag på trappene etter et jakkekjøp i går. En nydelig gammelrosa-farget liten “pels-jakke”. Masse fine detaljer, og en farge som sa Frodith med hele seg.

Men med verdens dårligste fotograf for hånden, meg selv, og bare muligheter for selfie-modus og selvutløser var det liksom ikke noe “konge” fotografering akkurat. Ikke har jeg stativ heller, så måtte bare sette fra meg mobilen der det passet seg. Lyset var dårlig og…

Ja da! Skyld på fotografen liksom!
Ikke noe galt med modellen!! 😀

Men fikk tatt noen bilder som er “så der”, så man får litt inntrykk av hvilken fantastisk jakke jeg har fått tak i.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ellers har jeg surret her hjemme for meg selv.
Ikke noe klar for mennesker i dag.

Men i morgen er jeg klar igjen. Med hele meg!! 😀

14 kommentarer
    1. Den jakka der ser god og varm ut. Det er bedre at man svetter litt nå enn og ta på seg for lite klær. Været blir aldri det samme som før. Det blir nok noen dager eller uker med snø i vinter og fullt kaos på veiene. Men det har man opplevd før. Fine bilder og fin jakke. Ha en fin dag.

    2. Nydelig jakke på ei nydelig dame ❤️ Den lokket deg jo til seg, hvisket navnet ditt og gjorde seg litt mindre attraktiv når andre var innom butikken og viste interesse for den.. Den ville ikke være med hvem som helst hjem, nei! Jeg er en liten “jakke-hvisker”, så dette fikk jeg med meg i går 🤪

    3. Skikkelig stilig og herlige bilder ble det også.🤩🤩👌🏻👌🏻
      Perfekt Frodithjakke.😍
      Nyt en avslappende kveld før en ny uke.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg