På tide å få fart på “flodhesten” igjen…

 

 

Du innbiller deg kanskje at jeg er den “friskusen” siden jeg har vist bilder HVER gang jeg er og trener? Det kan se sånn ut hvis man ikke tenker seg om….siden jeg som sagt viser bilder nesten hver gang.. Så hvor ofte er det da liksom? Kanskje en gang i uka… Kanskje ikke det en gang innimellom… 

Etter jul har det vært bråstopp!
Det har vært FOR mye på jobb! Jeg har vært FOR sliten! Og det er ikke jug en gang. Noen ganger må man faktisk ha litt energi for å bruke energi. Men…jeg gir meg IKKE!!!  Jeg har bestemt meg for å fortsette å trene livet ut. Fordi det MÅ jeg skal jeg holde kroppen oppegående. Det er viktig for å være “i sving”. Jeg kan ikke fortsette livet som en lekende Frodith om jeg ikke tar tak i “flodhesten” litt innimellom.

Så i dag er jeg klar for å komme i gang igjen. Ble EN trening forrige uke. Skal i alle fall bli EN denne uken også. Kanskje to… Føtter skal flyttes og vekter skal løftes.

 

 

Wish me luck! 😀 For støl skal jeg nemlig bli….IGJEN….

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg