“Pochahontas Armløs og den fine dagen”

 

 

Dagen kunne ikke vært bedre spør du meg! Litt rolige tilstander på jobb om dagen. Jeg har hodet over vannet. Det er ikke lenger som å svømme motstrøms i en stresset elv. Mer som et stille vann som innbyr til lek og moro. Det betyr jeg kan gå løs på oppgaver som jeg ikke har hatt tid til før. Lære meg mer digitale saker for eksempel. Skal jeg klare å beholde tittelen “digitalminster” her på huset, så er det bare å henge i stroppen. Den digitale “fossen” stopper nemlig ikke. 
Har lært meg å tekste filmer på You Tube. Eller….jeg har i alle fall fått en liten opplæring. Nå gjelder det bare å huske da….Man kan bli svett av mindre. Enda godt jeg er ermeløs…og armløs for den saks skyld..

 

 

Så kom Connie innom. En kjempegod kollega som jobbet her i fjor. Hun var på disse trakter og stakk innom på besøk. Det var SÅÅÅÅ koselig. Verdens blideste og fineste Connie <3

 

Nå skal jeg løpe ut døra, og gå på restaurant…Igjen 🙂 Ja, jeg vet. Litt vel glad i ferdig laget om dagen. Men det er sommer, sol, og snart ferie.

 

Ha en fin ettermiddag så lenge 🙂 

 

 

 

#jobb #glede #digitalt #kolleger

16 kommentarer

Siste innlegg