Skatter i bruktbutikker

 

Jeg har kjøpt 3 kjoler i bruktbutikker, så jeg kan ikke skryte av å være den med den største “skatte-kisten” ennå. Altså skapet eer fullt av kjoler og annet, men kun 3 av dem er “brukt-butikk-skatter”. Men de er til gagns VELDIG fine da. Og litt like i snittet, med skjørtet som starter litt høyt oppe i livet.

Tenkte jeg ville samle dem i ett innlegg her nå.

 

 

Denne fant jeg i vinter. På Fretex på Grunerløkka. Vinterkjole. I ull.

 

 

 

 

 

Denne ble kjøpt i Latvia, Riga. I en bruktbutikk hvor man kjøpte klær til kilo-pris. 🙂 

 

 

 

 

 

 

Og denne også kjøpt på Fretex på Grunerløkka. 

 

 

 

Skal nok raide noen flere butikker utover høsten. OG gi bort noen kjoler jeg har fra før, til Fretex, slik at noen andre kan finne dem og føle de har funnet noen skatter 😉

 

 

#klær #outfit #fretexløkka

 

 

11 kommentarer
    1. greit når en finner så fine skatter og dei passer,tror ikke en kan finne slikt her jeg bor,vi har bruktbutikk i Volda,men der er ikke klær,i Ørsta er det større,der er klær men ja ja jeg har egentlig ikke vært innom mer enn en gang så kanskje jeg har gått glipp av en skatt :=) fine er iallefall dine da

    2. Kjempefine alle tre, spesielt den med sommerfugler <3

      Jeg leverte nettopp to bæreposer med klær til en sånn container til folk som trenger det 🙂

    3. Veldig fine kjoler! Jeg er glad i å gå i bruktbutikker o.l., men sjelden jeg finner klær der, – blir mest andre ting. Håper formen er bedre, men uansett fortsatt god bedring! 🤗

    4. Veldig fine kjoler! Jeg kjøpte en gang en finkjole på bruktbutikk. Har pakket den ned, for passer ikke lenger, men ville ta vare på den 😉 Ellers bør jeg nok ta meg en tur på bruktbutikk igjen. Spennende!

    5. Det er fine kjoler og du kler jo alt:)
      Synd at vi ikke har fretex her på Ørland:)
      Er du bedre nå Frodith?
      Dessuten, må man gå igjen i samme innlegget for å lese svar på kommentaren eller hvor vises det i bloggen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg