Skjeløyd Frodith på nissetur

 

Bittelitt skjeløyd. Det kommer fram når jeg er litt sliten. Men i dag er jeg egentlig mest glad, og bittelitt nissete. 

Jeg og Søsters har vært i barndomslandet, altså der vi vokste opp. Levere litt blomster til gamle naboer. Når mamma ikke er mer, kan vel likevel døtrene være litt nisser rundt. 

Det ble kjempeglade. Vi bare leverte og sto på utsiden og pratet. Men av og til skal det ikke mer til. Koselig uansett 🙂

 

 

Var en tur på kafe også. Liten lunsj. 

Og….må innrømme jeg har kjøpt både ny kjole…Har jo INGEN fra før 😀
OG en ny jakke. Dette kan du få se en annen dag. 

 

Nå er det middag her. Veldig glad og fornøyd med dagen <3

 

 

#shopping #besøk #gaver #naboer

13 kommentarer
    1. Åh, så koselig, – skjønner at naboene ble glade da! 💕 Du som er så flink til å bruke kjoler kan aldri få for mange av de. Gleder meg til å se! 😍

      1. Nei, ikke sant? Jeg går jo nesten bare i kjoler jeg. Så da trenger jeg jo mange 🙂 Ja, koselig å glede de naboene. Ikke sett dem siden mamma døde.

    2. så kjekke nissejenter,det ble nok ekstra glede i noen hjem i dag ja og lunchen såg deilig ut :=) ny kjole kan du gjerne kjøpe for er det noen som virkelig bruker sine kjoler så er det du :=)ha en fin kveld da

    3. Jeg blir også lit sjeløyd når jeg er sliten 🙂

      Så koselige nisser dere har vært <3 Det tror jeg naboene hjemme ved barndomshjemmet deres satte veldig stor pris på <3

      Lørdagsklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg