Små “ballettdansere” skremte livet av meg

Fikk du med deg skrytepaveinnlegget mitt i dag tidlig? Spreke Solfrid!

Vel, skal love deg at jeg følte meg langt fra sprek og i overkant ” blek om nebbet” da jeg stilte på “nytt” treningssenter i dag.. Og det med rette.

 

 

 

Joda det var samme type trening som jeg og min gode kollega og prøvd før, men nytt sted og ny trener = nye utfordringer.

Inn kom de unge og spreke seilende. EN tok en liten ballettoppvisning nærmest før treningen begynte. Piruett etter piruett, hoppet og spratt.

 

 

 

Så begynte treningen! Og mye mer intens enn på det andre senteret. På grensen, og kanskje litt over, i tøffeste laget for meg. Jeg ga liksom alt jeg hadde, til det omtrent gikk rundt for meg… Og det var IKKE pga flotte piruetter..men mest fordi jeg ville svime av 🤪

 

 

Nå skal det sies, som et lite klapp på skulderen til meg selv: Den lille ballettdanseren som hadde skremt livet av meg så temmelig “kjørt” ut hun også…

 

 

21 kommentarer

Siste innlegg