Små gulerøtter frister Duracell-kaninen…

 

 

Batterier av den litt sterke sorten er jo kjent for Duracell-kaninen.
Får han et slikt kan han liksom GÅ og GÅ og GÅ og…Ja du husker sikkert reklametn..

Nå skorter det bittelitt på akkurat sterke batterier for tida. Jeg er liksom litt mer utladet enn fulladet. MEN…jeg har vært litt forutseende, og søkt om avspasering til uka. Torsdag og fredag. I tillegg er det litt andre småting som kommer framover, som vil få fart på både “puddingen” og Duracell-kaninen. De har liksom vært gulrøttene i en hektisk periode. Her er de nyeste

“Gleder meg til”:

  • Mini-ferie torsdag til lørdag kommende uke. Drar på en liten TUR faktisk, med søsters. Kommer nok noe om dette senere. Men blir i alle fall hotell, shopping og sjampanje 😀 Og litt trening!
  • Mettejosteinsdatter kommer til byen om et par uker. Vi skal treffes igjen. Så hverandre sist i høst. Det er alltid koselig å treffe Mette!! <3  Gleder meg! 🙂
  • Frisørtime igjen om et par uker
  • 6. februar kommer Kjersti til byen igjen! Det blir kjempekoselig 🙂

 

Har du noe du gleder deg til framover?

 

 

 

9 kommentarer
    1. Så koselig. Dette høres ut som noe å glede seg til. Jeg har ikke kjempemasse planer, men skal på en konsert om ikke lenge. Ellers dukker det som oftes opp uventede ting også. I dag er jeg for eksempel invitert til en hyggelig nabo på middag.

    2. Ikke så mye på programmet å glede seg til de nærmeste ukene, men det kan jo fort endre seg.
      Derimot er det mye å glede seg over. Det har blitt betydelig mildere. 12 grader varmere i dag enn det var i går morges. Det går mot vår. Jo det er mye å glede seg over – og så er det opp til meg å lage meg noen gode opplevelser som lader batteriene.

      1. Ja, det går mot lysere tider, uansett hvor kaldt det er ute og hvor mye snø det er 🙂 Det BLIR vår denne gangen også tenker jeg 🙂

    3. Så koselig 😀 <3 Jepp, gleder meg til å få besøk av noen englebasser snart og en englebass litt etter det og så koser jeg meg med IA-gjenget og vi driver med innspilling til Spotify og så koser jeg meg glugg med å plante for nå har jeg begynt med det og så driver jeg å prøver nye oppskrifter med baking og stuff og det er spennende og så har jeg begynt å male igjen og så koser jeg meg med skravling med venninner og med små gjøremål med gitaristen (ikke å måke snø av tak altså hahaha) Stooor god klæm <3

      1. Jeg tenker jeg skal ta meg en tur mot Drøbak om ikke så lenge også jeg. For det er ei der nede som jeg liker så godt å prate med, og som gir meg masse energi 🙂 Så mye kos du har også <3 Godklemmer <3

    4. Koselig å ha noen planer! Mine planer er bare jobbing nå – blir lite tid til annet dessverre! Men – jeg ser jo fram til at bobilen skal ut igjen…. om snøen forsvinner fort, så er det jo bare 2-3 måneder til! Gleder meg heeeelt sykt! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg