Snart klart for “fjellklatring” igjen…

 

Vel…fjell og fjell fru Blom…Noe DIGRE fjell er det ikke snakk om. Mer en liten festnings-vegg  oppe på en knaus kan vi vel si.. Og om det BLIR noe klatring er heller ikke sikkert..
Men det som ER sikkert er at jeg og Søsters skal til Gøteborg i februar.
Bestilt både tog og hotell  dag. Torsdag til søndag i slutten av februar.

Vi skal HELT sikkert besøke Haga, en bydel med gamle fine gater og herlige butikker å shoppe i. Og muligens besøke festningen jeg har klatret i før…
Her fra turen i 2017 med Mammaen til Lille Supermann

 

 

 

Vi skal helt sikkert traske rundt i gatene i Gøteborg, på jakt etter fine motiver…

 

 

Og vi skal helt sikkert trave rundt, for å titte på ting.  Dvs ETTER jeg har vært på Desigual i Nordstan.

 

 

 

Og der har jeg litt flaks. For hotellet vi skal bo på ligger vegg -i-vegg med Nordstan (shoppingsenter), hvor Desigual-butikken befinner seg 😉

 

(bildet googlet og  HER)

 

Her ja. Ikke det mest sjarmerende hotellet på utsida, men billig og MIDT i sentrum.

Gleder meg skikkelig! Godt å ha noe forlokkende der framme 🙂

 

Ha en flott mandag <3

 

 

#gøteborg #tur #shopping

 

21 kommentarer
    1. Var noen ganger i Gøteborg før..liket oss der og da gutta var små var det jo tivoli som var mest stas 🙂 Blir nok kos med en tur dit igjen tenker jeg..og mulighet for mer klatring og gøy..og mange flotte ting å ta bilder av også.. 🙂 Klem <3

    2. Superviktig å ha noe å glede seg til, og det har du virkelig der! Tenk å bo så nær Desigual da, – favorittbutikken din! Nå finnes vel ikke den butikken i Oslo lenger heller.
      Jeg har planer om å ta med meg junior til Teknisk museum i vinterferien. Vi skal ta en tur til Naturhistorisk museum også, men det får bli til sommeren når det blomstrer i Botanisk Hage.

    3. Gøteborg er en flott by, Så det blir kok en fin tur, men så pleier dere jo ha det fint sammen dere to også. Et lite tips hvis du skal klatre på festninger, da burde du dra til festningen i Halden. Der kan du virkelig klatre 😊

    4. Hei og god morgen!

      Det blir koselig med tur i februar 🙂

      Og flotte bilder av deg her 🙂

      Ønsker deg en god mandag og sender over en klem <3

    5. Høres ut som kjempefine planer. Gøteborg er en fin by ♥ Er veldig lenge siden jeg selv har vært der.

      Jeg har ingen reiseplaner enda, men gleder meg veldig over dine, og gleder meg til å se referater fra din tur 🙂

      God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg