Sol, sykling, spising, søsters, selskap- strålende sosialt

 

Jeg har hatt en fantastisk flott helg så langt. 
Veldig sosialt, og veldig avslappende

Når det sosiale består av søsters ute i sola, på tur, med mat og kaffe, så er det BARE avslappende <3

 

 

Vi gikk opp til “kongestolen”, spiste nisten, og så på utsikten. Jeg våknet kl 6 i dag, til en nydelig morgen HER, så var sulten for annen gang kl 11 liksom. 

 

 

Gikk forbi branntårnet.. 

 

 

VI møtte en som syklet på enhjuling oppi skogen der. Han stoppet og snakket med oss, og han var brennende engasjert  og fortalte om sykling som hobby. Skikkelig flink. Fikk lov å ta bilde 🙂

 

 

Kost meg masse forskjellig mat i dag. Niste-mat…. 

 

 

Og etterpå tapas og kaker hos broren min. Svigerinne og broen min har nettopp hatt bursdag, og vi var i selskap der i dag. Lenge siden jeg har vært der, og sett dem alle. Nevøer og nieser og barna deres. Jeg er kjempeglad i familien min, og koser meg sammen med dem. <3

 

Jeg har kosa rumpa av meg hele helga 😀 

 

#familie

10 kommentarer
    1. Å, for en skikkelig, skikkelig koselig helg, Frodith!
      Familie, natur, god mat, gode samtaler… Hvem trenger vel mer enn det for å føle at nå, akkurat NÅ er livet godt å leve!
      Kjente “gladheten” din gjennom teksten her:)

      1. Ja, det var virkelig en VELDIG hyggelig helg dette her 🙂 Og enda har jeg en hel søndag igjen også 🙂 Ha en fin helg du også Nina <3

    2. Så ut som en herlig dag! 😃 Skogsturer er best om høsten synes jeg, – ingen mygg og behagelig temperatur. 😊 Koselig med bursdagsselskap også da!

      1. Skikkelig god helg dette. Kost meg veldig 🙂 Ja, jeg liker også godt høsten og skogsturer. Det er liksom en høstaktivitet 🙂 Klem <3

    3. Herlige bilder! Ser ut til at du har hatt en fantastisk dag sammen med familien. Godt at høsten kan by på fine dager og godt turvær. Her har det regnet til den store gullmedalje, så veien vår har rent bort. Ha en fortsatt fin helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg