Som man roper i skogen får man svar!

 

 

Nå satt ikke akkurat denne karen å ropte i skogen, men greia er den samme: Hvis du roper ut noe, kommer de samme ordene tilbake i et ekko. Altså hvis du ikke ønsker at noen er uenig med deg….Hvis du har spesielle ønsker for hva du vil at folk skal svare, bør du egentlig prate med deg selv. Høyt eller lavt 😉

Et ganske morsomt uttrykk egentlig.  Denne lille karen sitter nede i Fagernes sentrum og snakker med seg selv. Eller roper til seg selv.

 

Liker du best å prate med deg selv? For å få de svarene du ønsker? 😀

 

 

3 kommentarer
    1. For en liten skjønning! Jeg prater (nødvendigvis, hihi) mye med meg sjøl! Liker det – men jeg liker jo også å skravle med andre da! Klem <3

    2. Så søt han var da.. 🙂 Har en del samtaler i mitt eget hode ja.. Får ikke alltid di svara jeg ønsker av andre..hehe.. men litt dumt å BARE prate med seg sjøl da..så da får man tåle litt”motbør”noen ganger.. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg