Som om ikke “grevinneheng” og hamsterkinn var nok liksom!!

 

I dag har jeg truffet Karidansen igjen. Og jeg ler så jeg griner nesten, hver gang vi treffes. I dag var tanken min at jeg ville vi skulle ta noen “dansebilder” av oss i fine kjoler. Og kjolene er fine og jentene også, men vi er raskere enn Lynvingen og Lynet til sammen tror jeg. Det resulterte i to hoder, en ekstra legg eller som her, en ekstra arm!! Som om ikke “grevinneheng” og hamsterkinn er nok å holde styr på liksom.. 😀

 

 

Vel…fin sving i kjolen, og blide jenter, så da får det gå…En ekstra arm eller ei… 

 

 

Innimellom “tar vi bare helt av”, og da har vi ikke kontroll overhode!! Rocken-roll og “galematias” i skjønn forening. Jeg ler MENS vi holder på å ta bilder.  Og jeg lover deg at jeg har ledd så tårene spruter her nå etterpå, av dette bildet!! 😀

 

 

Så gjør vi oss litt tekkelige og fine til slutt, og så glemmer folk de “gale” inntrykkene de fikk i starten av innlegget…gjør de ikke? 

 

 

Vi avsluttet dagen med en tur på Jaipur. Spiste deilig indisk mat.

 

 

En dag med Karidansen blir aldri kjedelig skal jeg love deg <3 Trykk på linken så kommer du til hennes innlegg om dagen vår 🙂 

 

 

#klær #antrekk #kjoler #dans #latter

13 kommentarer

Siste innlegg