Søndag, sol, spasertur, sykler og smittefri sone

 

Jeg gikk meg en tur i det fine været i dag. Alene.
Det er godt å komme seg ut bare å gå litt. Slippe nyhetene på tv, som handler kun om en ting…og som kommer igjen og igjen. Noen ganger er det bare deilig å være alene også. Slippe smitte-snakk, som er det ENESTE fokuset folk har nå.. Naturlig nok, jeg mener ikke noe annet. Bare blir litt sliten av det. Alt handler om å ikke bli smittet liksom…

 

 

 

Men ute i sola er det andre ting som regjerer.

Fugler som plystrer våren inn, elven som renner klukkende nedover, ender som surfer på strømmen nedover mot sentrum, vårblomster som nikker med hodene og byr seg fram med de fine fargene sine..

 

 

Fine skygger ble det også.. En litt “vanlig” en, av meg…

 

 

Og en av bommen som sperrer trikken  for kjøring, i en-sporet drift-tider…som har vart i to år snart…

 

 

 

Arkitektene ved arkitekthøyskolen har planer om god utsikt på sine sykkelturer…. 😀

 

 

Og litt lenger bortover finner man en barnehage som kan ta kjempe-fargeblyanter i bruk, og fargelegge byen, den dagen den åpner igjen… 

 

En strålende dag spør du meg, der tankene får vandre fritt, i smittefri sone 🙂 

 

 

#tur #glede #tankeflukt #

 

2 kommentarer
    1. Så mange fine bilder! Det er godt å komme seg ut og vekk fra all info – jeg syns det er i overkant, og har det ikke helt ok med alt dette…… hmmmm…. lurer på åssen det er best å takle det hele! Gode klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg