Sørlandspige, skreddersydde stormklær og slumrende søndagsstemmer

 

 

 

I dag tidlig la jeg ut en bitteliten utfordring, det kan du se HER. 

Jeg laget først et S-dikt, og utfordret andre til å gjøre det samme. Flere la igjen diktene i kommentarfeltet mitt i linken over her. Mange fine, gå inn og les i kommentarfeltet. 

 

 

 

Men en som har lagt ut på egen blogg var en Sørlandspige- Midtlivskrise-Marit. Hun har laget et FANTASTISK S-dikt faktisk. En herlig, sammenhengende og morsom fortelling. Trykk på linken og les selv!! 🙂 

En annen som har lagt ut på egen blogg var Mettejosteinsdatter, der hun splæsjet rundt i skreddersydde stormklær. En sprudlende og rytmisk fortelling. Trykk og les.

Og JAMMEN meg, rett før dette innlegget gikk i “trykken” fikk jeg øye på Dedicats innlegg også 😉 Fantastisk!! Så gøy at han ble med også. Og du MÅ bare inn å lese. Trykk på linken. 

 

Takk til alle som har tatt utfordringen så langt! SÅ gøy å lese <3

 

Hvis du har lyst til å være med er kvelden ennå ung 😉

 

 

Og jammen kom det flere etter innlegget gikk i trykken: 

 

Utifriluft.blogg.no

Solliv.blogg.no

 

 

 

 

 

#dikt #søndag

12 kommentarer

Siste innlegg