Søs, smoothie, sjokolade-is, skravling og shopping

 

 

Sånn skal en lørdag være! 
Startet ut tidlig i regnværet, med stor paraply. Og i skinnet fra en gul plakat på trikkeholdeplassen så det nesten ut som sola skinte…eller at jeg hadde fått gulsott ? 😀

 

 

Jeg “fjaset” litt på bussterminalen, mens jeg ventet på bussen til Drøbak. For det MÅ man jo bare når man finner så fine speilmuligheter… 

Og i Drøbak ventet Søs, eller Lady August om du vil. Skikkelig godt å få litt kvalitetstid sammen <3
Jeg var jo på markedet hennes forrige helg, men der fikk vi ikke tid å prate så mye sammen. Sånn blir det jo når det er masse mennesker, salg og mye å se på. Og kunstneren ble jo nedrent av folk som skulle handle. Og bra var det 🙂
Så vi avtalte kjapt å treffes denne helgen i stedet for. 

 

 

Deilig smoothie, sjokolade-is, og timer med skravling på “Guri Malla”-  isbar og spiseri. Det er så deilig å skravle med Søs. Vi har jo kjent hverandre noen år nå, og delt en del med hverandre. Og det kjennes som om vi var akkurat det vi sier vi er: Søstre.  <3
Ladyen er klok, og det er godt å få litt nytt syn på ting man kanskje har sett seg litt blind på. 

 

 

Etter å ha vært “vær-fast” på kafeen i 3, 5 time gikk vi med de flotte paraplyene våre til Galleri Havstad hvor masse av kunsten til Søs står. Se bare her. 
Her kan man jo dra å kjøpe de flotte bildene hennes, ELLER man kan gå inn på butikken hennes å kjøpe noe: Ladyaugustshop.com

 

 

Vi hadde litt tid før bussen gikk hjem igjen, akkurat nok tid til en liten tur på Fretex.
Og FOR EN FRETEX!!
Der var det flotte merker, og SÅ mye spesielle ting til en billig penge. DIT skal jeg igjen, helt klart. Kan sikkert finne noe Desigual der til og med om man er heldig..

Og denne fine genseren fikk jeg til 60 kr 🙂

 

 

Det er en sånn genser som man blir GLAD av å ha, og derfor IKKE må kastes eller gis bort i opprydning….

 

 

 

En fantastisk god og energi-givende dag! 

 

#søs #ladyaugust #bloggvenn #drøbak #shopping

6 kommentarer
    1. Det var en fin lørdag for dere. For min del så utforska jeg en ny skogsvei som er laget. Gikk da det var opphold. Den var på ca 2,5 km så et er bra og bli kjent med nye ting. Så det ble ingen opera i går selv om tilbudet var der. Det er fint i skogen selv om det var vått. Ha en fin dag.

    2. Hei på deg søs og tusen takk for i dag <3 Jeg elsker slike lørdager med skravling med favorittpersonen min 😀 Den genseren din er bare helt nydelig, vi må dit igjen såklart 😀 Husker du det var du som viste meg Galleri Havstad? Smasking flotte bilder der og jeg er så glad for å få være der jeg også. Tusen takk for linking <3 Gjett hva jeg driver med nå. Ble kjørt rett inn i sangbua så der sitter jeg, tipper det blir en laaaang natt hahaha Har fått rydda litt til og hylle i gangen er på plass. Kos deg med lørsdagkvelden søs <3 Skulle lage kake men det har jeg ikke rukket ennå men kvelden er ung om jeg slipper ut hahah gooodklæmme <3

    3. For en perfekt dag da! Kos med skravling med søs! Kos deg med lørdagskvelden – stor klem <3 (og nå skal jeg inn i søs sin butikk og handle……)!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg