Søsteren til Guffen Gårdsgutt med “hang-over”


Jeg kommer akkurat fra russetreff…Nei da… 

Jeg kommer akkurat fra et kjempehyggelig møte med Mettejosteinsdatter og Karidansen.
Ikke den store foto-dagen for min del. I natt var jeg oppe fra 02:00-05:00.. Ikke fordi JEG var på fest, men fordi naboen til søsters hadde fest. 

  

Litt for lite søvn gjør at det ser ut som jeg har vært på fylla halve natta. Blingser og ser rimelig fjern ut…. Skikkelig hang-over-look..

 

 

 

 

 

Når jeg i tillegg likner på søsteren til Guffen Gårdsgutt, som på bildet under her …så blir det en rimelig merkelig kombinasjon.. 😀

 

 

 

 

Heldigvis ser de andre rimelig normale ut 😀

 

Og når alt kommer til alt så er det jo ikke så nøye med hvordan vi SER UT. Vi hadde det i alle fall kjempekoselig! Som vanlig 🙂 

 

 

Mette hadde vært så snill og kjøpt Ildtopp til oss <3
Blomsten altså. Kjempekoselig 🙂

 

 

 

Bloggfolk er fine folk! Gleder meg til vi treffes igjen Mette! 🙂

 

39 kommentarer

Siste innlegg