Sur, sulten og oransje modell på catwalken

 

 

Sultne modeller blir gjerne litt sure..
Og det er vel greit? For på en EKTE catwalk skal man vel gjerne ha et litt surt oppsyn. Eller?
Se ut som man hater livet og verden, i fine klær.

Tynn, innhul i kinnene og så marsjere rett fram og vise de dyre klærne folk skal kjøpe.

Vel…her er JEG!
Rimelig sulten, og på grensen til sur ja..
Så veldig tynn har jeg ikke blitt, men jeg kan jo SPILLE at jeg er det 😀

Kjolen kjøpte jeg da jeg var 30, til et bryllup. Den henger nede på kostyme-lageret på jobben. Flaks! Kunne låne den tilbake.

Som du skjønner, du er kommet rett inn på:

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

 

Trykk på linken så finner du ut hva som skjer, hvis du ennå ikke har skjønt hva dette handler om…

 

 

Hvilken farge er det så på catwalken i dag?

 

 

Dag 4- Oransje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Rart det der at det skal være så kult å være sur, tynn og se ut som man kjeder seg halvt ihjel Tenk at du passer kjolen som du kjøpte for så lenge siden, det er noe å være stolt av 😀 Ha en super dag full av farger <3 klemme 🙂

    2. Hahaha, god beskrivelse av ekte modeller, og du er en god skuespiller 😉 Lekker kjole og kult hår! Må innrømme jeg er litt misunnelig på det håret! 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg