Svette perlekjeder og opprevet foldeskjørt…

 

 

 

I dag har jeg vært på den delen av jobben som “krever” litt foldeskjørt og perlekjeder. Du som har kjent meg en stund vet jo at dette er bare er “innbilte foldeskjørt” og “mentale perlekjeder”, altså ikke noe jeg VIRKELIG har på meg på ekte. 

 

 

Dagens økt var i tillegg en litt mer svett opplevelse, så i dag vil jeg heller kalle det “svette perlekjeder” og “opprevet foldeskjørt”. For uansett hvor godt forberedt jeg liker å være til slike arbeidsdager som i dag, så kan selv ikke Frodithen få det som hun vil alltid!

 

Som vanlig var jeg ute i god tid dit jeg skulle på møte. Hadde regnet ut at en avstand på ca 500 meter burde jeg klare å gå på 20 minutter 😀 Men tror du ikke jeg klarte å rote meg HELT bort da?? NOEN sendte meg i feil retning da jeg kom av banen. Og man hører jo på folk man spør om veien…. Etter å ha rotet en stund måtte jeg begynne å småløpe, mens jeg ringte rektor ved skolen for å si at jeg ble forsinket. Jeg “halset av gårde”, og skal love deg at det var ikke mye formelt og tekkelig over meg der jeg kom inn 10 minutter for sent til møtet…

 

 

Fett hår, svetten rant og jeg pustet som en hval. Det var min tur til å starte med det JEG skulle si nesten med en gang jeg kom. Heldigvis har jeg blitt vant til HVA jeg skal si, så det gikk fint likevel…

 

Men de “mentale perlekjedene” fikk seg en skrape. He-he…

 

 

 

#jobb #utfordringer

11 kommentarer
    1. Å, det er så kjedelig når den korte veien blir lang, og stressende. Kjenner godt igjen den følelsen, har vært der en del ganger selv. Kunne tenkt meg å se deg i foldeskjørt og perlekjede jeg 😉 Ha en fin dag. Klem 🙂

    2. Ja det hørtes ut som en stressende morgen, artig tegning, hi hi 🙂 Godt du var godt forberedt på hva du skulle si og alt ordnet seg allikevel <3 🙂 Klem

    3. Åh, sånt er ikke gøy! Kan tenke meg stresset du følte, men litt forsinkelser burde de tåle. Google Maps er min venn i så måte, – har mest brukt den i bil, men fungerer når man går også.😊

    4. Hei og hå hvor det gikk… 😀 Men godt du fant frem da… De mange gangene jeg var i Oslo og skulle ha møter på ulike steder, så kan jeg lovet deg at jeg sjekket godt ut på forhånd. Men likevel hendte det at det ble kamp med tiden. Så jeg kjenner godt den følelsen jeg tror du hadde 😀

    5. Huffda…selvfølgelig synd at det ble sånt stress, da..men måtte nå trekke på smilebåndet, lell 😁 Med min fantasi, hadde jeg ingen problemer med å se deg for meg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg