Tenk hvis fargene ikke fantes..

Hvis fargene ikke fantes så ville vi vel neppe savnet det.. eller hva? Det man ikke vet også videre..  Men siden vi nå har levd i en verden hvor det finnes farger, deilige energigivende farger, så ville det vært ganske grusomt om de plutselig forsvant. Ikke sant?

 

 

I en bildeverden derimot ikke så “farlig” om man fjerner litt farger i ny og ne.. Det blir spennende effekter og bildene får noe kunstnerisk, historisk og innimellom nostalgisk over seg.

Bildet over her tok jeg for mange år siden. Er ganske stolt av det. Sto og “lurte” på noen ungdommer som lekte seg inne i røret som lå ved Operaen.

Siden Eveaswindow har invitert til fotokonkurranse, med svarthvitt som tema, ville jeg prøve meg fram med litt bilder, gjøre de om til svarthvitt.  Dette bildet liker jeg nok aller best i “gull”, så det blir ikke mitt bidrag. Må nok ut på leting etter et blinkskudd til svarhvitt 🙂

 

 

 

Vil du være med på konkurransen til Evaswindow? Klikk på bildet av henne, så kommer du rett til innlegget hennes, med regler og alt  🙂

 

 

 

 

 

#foto #shvarthvitt #konkurranse

4 kommentarer
    1. Ja, et liv uten farger høres ganske grått ut, samtidig som et bilde kan bli ganske elegant. Så det er spennende å se hva som kommer inn.
      Jeg er enig i at bildet ditt av røret passer best å være gyllent. Så nå gleder jeg meg til å se hva du finner på å sende inn 🙂
      Tusen takk for link, og masse lykke til med bilde ♥ Klem ♥

    2. jeg har vokst opp med svart kvit tv,jeg var ganske stor før det kom fargetv i heimen hos oss,jeg er som du hvet glad i farger,men noen ganger kler et bilde å være i svart kvit,jobber med et motiv i hodet mitt så får vi se hva jeg får til :=) et slikt bilde krevet litt ,men det blir spennede

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg