Trekning av kalendergave bak luke nr 20

 

 

 

 

Når man er syk så må man sysselsette de små innadørs. Og ofte skal det jo ikke mer til enn å finne fram en ball eller noe…

 

 

Jeg tenkte en rugby-ball ville være midt i blinken, så de kunne få ut litt “steam”. Pepper sto klar, med en holdning lik en EKTE rugbyspiller. Han burde kanskje hatt polstring, men jeg tenkt hans EGEN “polstring” fikk holde

 

 

Angret meg ganske fort da jeg så Salt sine planer… Hun kom løpende…og tok liksom SATS!!

 

 

Hun føk gjennom lufta høyt over pepper, som sto som fjetret der nede på bakken med ballen i armene…

 

 

“Jihaaaaaa!”

Hun for mot Pepper i en himla fart! Så fort gikk det at kamera hang ikke med,og Pepper gikk i bakken, mens han tviholdt på ballen..

 

 

De lå der og kavet en stund, lik ekte rugbyspillere gjør…. Så rullet rundt og lo, som ikke er så vanlig hos barske rugbyspillere:
“Jeg tror jeg LER meg i jææææl Salt!! Du så helt gal ut der du kom flyvende! Som en Ninja nesten”

 

 

Ja…sånn har nå dagen VÅR vært. Det vil si: JEG har for det meste ligget paddeflat, mens disse to har herjet rundt..

 

Men nå er det  klart for kalendergavetrekking. Men før vi trekker vinneren,  her er svarene:

 

 

Nissen var så klart: 

 

 

 

Og denne unge “kjendisen” ble eldre og hvertfall kjent…som: 

 

 

 

 

Og på tegnspråk ble det sagt: 

 

 

Nå er det klart for å trekke hvem som skal vinne kalendergaven for i dag. Jeg er SÅÅÅÅ glad for at så mange er med i kalenderen min hver dag fremdeles. Nå nærmer det seg slutten, men det er fortsatt en del som er med og gjetter hver dag, Og noen som bare leser også, og det er jo superhyggelig uansett 🙂
Det er kos at så mange har gledet seg med meg og Salt og Pepper i desember -månenden.
Vi er klare for å gyve løs på de siste tre dagene, og snart er 23 kalendergaver delt ut.

Men nå er Salt super-klar her!!

I full fart piler hun ned til alle lappene i lua…

 

 

Og jeg kan høre hun  spoler omkring, ganske så vill og gal…. Og opp kommer hun kjempefornøyd.. Hun drar etter seg en LANG lapp, og på den står det hvem som skal vinne kalendergaven….På lappen for i dag står det skrevet: 

 

 

 

Hurra!! Vestfroken!!! I dag ble det deg!! Salt trakk DEG!! Så koselig!! 

Du vant den tyvende kalendergaven, blant mange som hadde riktig!!  Gratulerer til deg !! Gaven får du  i posten snart. Jeg sender i morgen, for jeg  regner med jeg er på beina igjen da… Skal finne deg i mail-boksen så jeg kan få adressen.

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Glad du er med!!

Det blir nye muligheter i dagene som kommer til å vinne en kalendergave. Jeg legger ut luke 20 i morgen tidlig,  slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂

Jeg har 3 kalender-gaver igjen som vil ut å reise, håper noen vil ha dem 🙂  Det er større vinnersjanser nå mot slutten …..Prøv lykken i morgen da vel!

 

God natt så lenge <3

 

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

3 kommentarer
    1. Hurra hurra 🙂 🙂 Jeg merker at det er litt som må gjøres i hus og heim om dagen, jeg leser – men kommentarer blir det alt for lite av fra meg… Titter bare innom for å ønske en fortsatt good natt 😀

    2. JAAAAA!!!! :-):-) Så moro!! 🙂 Nå var jeg heldig! 🙂
      Jeg har sendt adresse på pm nå! Så spennende dette blir! Tusen hjertlig,:-)

      Ha en fin kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg