Trekning av kalendergave bak luke nr 21

 

 

 

Ja, det måtte vel gå som deg gjorde..Med meg liggende med omgangssyken hele uka.  Det er jo en GRUNN til at det heter omgangssyken mener jeg..
Så etter vår lille gjestevisitt på jobben i dag, var det full fart hjem..

 

 

Det tok ikke mange minuttene fra døra slo igjen bak oss, før Salt og Pepper kom løpende mot badet i bare pysjen.. eh….plysjen…
Pepper ålte seg forbi Salt i et ubevoktet øyeblikk og full fart mot doen.

 

 

“Jeg først!!”
Salt måtte bare finne seg i å bruke bøtta. Her var det samme greia som hos meg. Det kom ut i begge ender…

 

 

“Nå må vi bytte Pepper!!”

 

 

Og det gjorde de… Skal love deg at det ikke luktet roser der inne altså….

 

 

“Detta var IKKE noe gøy Frodith!! Nå er det tilbake til senga igjen!!”
Og der har de vært siden…
Jeg har akkurat fått DRATT Pepper ut fra soverommet til kalendertrekkingen, den ville han ikke unnvære. Men før vi trekker kalenderen, her er svarene:

 

 

Nissen var så klart:

 

 

 

Og den unge kjekkasen, er den nå LITT eldre:

 

 

Den vriene rebusen lot seg løse med et speil:

 

 

Og det sto jo selvfølgelig:

 

 

Men NÅ er det klart for trekking her altså! Og Pepper gjør seg klar. Det går litt tregt siden han er i dårlig form men…

 

 

Han vralter nedover i lua.. Jeg ser det beveger seg sakte der nede…Hører han stønner og puster…Men så kommer han etter mye okking og oiing slepende opp med en lapp..

Lappen er kjempelang, og han gir meg lappen med et lurt smil: 

“SE HER DA Frodith, se hvem det ble i DAG!!”
Og på lappen står det: 

 

 

Hurra!! Cindy bak bloggen Zhuo.blogg.no  I dag ble det deg!! Jippie!!!
Du vant dagens kalender-gave, fordi Pepper hadde sett seg ut akkurat lappen med DITT navn!! Og du har vært med maaaange dager, så det var jo gøy det ble deg.
Nå håper jeg du blir  hoppende glad! Gaven sendes så fort jeg får adressen din i mailboksen. Deg kjenner jeg ikke fra før, så prøver å sende deg en mail, for å få adressen.

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk til dere!! Glad for at dere henger med her fremdeles. Og det er så hyggelig at dere koser dere og morer dere 🙂  Jeg setter SÅ pris på alle som vil være med på Salt og Pepper sine hyss og opplevelser!

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer.
Jeg legger ut nest siste luke i morgen når jeg våkner…

Nå har jeg 2 luker igjen, og 2 kalendergaver,  jeg gir meg etter lille julaften 😉

 

God natt så lenge <3

 

#julekalender #adventskalender #kalendergaver #utdeling #rotter #jul #trekning

10 kommentarer
    1. Gratulerer til Cindy 😀

      Selv om jeg er så heldig å ha vunnet en luke så må jeg liksom inn å lese om Salt og Pepper (jeg skreiv Petter først) <3

    2. Uffa og uff det er noe av det verste jeg vet å ha omgangsyken, håper dere alle kommer dere fort. Jeg har hørt at de kaller det omgangsyken når man bare MÅ strikke en omgang til på det man holder på med, men det er noe annet 😉

    3. Huff og huff er det Salt og Pepper sin tur nå dag 🤢 Får inderlig håpe at det ikke blir så langvarig med dem da.

      Grattis til dagens, eller gårsdagens kalendervinner.

    4. Det er ikke pent å le av rottentotter som har spysjuken og “Renndritua” på en gang…Men… jeg klarte ikke å la være, altså! Den turkise doen er jo bare herlig, men tenker at rottemor hadde en utrivelig rengjøringsjobb etter at de to hadde vært der! 😉 Jeg kommer til å savne julekalenderen, men jeg kan jo hilse på Salt og Pepper ellers i året også! 😀

    5. Stakkars, har Salt og Pepper også fått omgangssyke? Håper det går fort over for rotter, og at du også er skikkelig på beina igjen i løpet av helgen. Gratulerer til enda en vinner. Jeg prøver lykken igjen i morgen. Klemmer <3

    6. Du er utrolig som står på for å glede så mange på denne måten 🙂 Håper formen kommer for fullt når du får roet deg ned noe. Kommer meg ikke inn på bloggen i dag. Har holdt på over en time med å prøve å overbevise at jeg ikke er en robot. 😀 Så nå legger jeg blogg og alt dødt fremover. 🙂 I morgen tidlig drar vi sørover. Så får tankene rulle litt i andre omgivelser. Lykke til og riktig god jul til deg og dine. Hils Østein fra meg 😀 Klem 🙂 Selv for å sende dette, har jeg måttet bekrefte seks ganger på ”robot-bilder” sukk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg