Trekning av kalendergave bak luke nr 8

Som du fikk med deg i dag tidlig dro Salt, Pepper og jeg (etter at jeg hadde blitt kraftig mobbet) ut på landet for å besøke Lille supermann og mammaen hans. Og nå har det seg sånn at Salt og Pepper kjenner jo Lille Supermann  veldig godt, og de fikk jo forrige helg en boks full av pepperkaker, bakt av selveste Lille Supermann. Gjensynsgleden var stor, og de koste seg like mye sammen i går….

…som i sommer..

 

Og når gode venner treffes igjen, så er det bare å slå seg løs…Timene flyr som Ussain Bolt på speed, og da er det om å gjøre å få mest ut av dagen.

Her er tre som vet å benytte dagen liksom.

Fra høyre mot venstre: Salt, Sukker, Pepper og Vanilje….(Eller var det Lille Supermann?)

 

Vi lekte reinsdyr….

Og hadde det riktig så koselig..
Når Lille Supermann hadde lagt seg, kollapset Salt og Pepper i sekken. Mens jeg, Oslopadda og Mammaen til Lille Supermann gumlet godterier og skravlet. Det skal sies at Frodithen nærmest kollapset på sofaen der hun også….etter en lang og krevende uke.

Men nå er vi våkne alle mann, og Salt er superklar for å trekke dagens vinner av et stykk hjemmelaget kalendergave.
Før vi trekker vinneren, her er svarene på dagens julenøtter: 

 

Dette var så klart…

 

 

 

Og landet Salt og Pepper var i var så klart:

 


Så de som hadde rett på dette er med i trekningen om kalendergaven så klart. Og nå er det ei som står og tripper ved siden av meg her… Klar for trekking. “Klar -ferdig- GÅ!!”

Hun spoler i vei nedover i lua så fort hun bare kan! 

Hun sleper og drar på en lang lapp… Bare så vidt hun får den med seg…men til slutt kommer hun opp igjen, med den lengste lappen jeg har sett!! Hun rekker den fint til meg!
“Frodith, se på den digre HER a!!”...

Og på den står det skrevet:

 

Hurra Vera Lynn!! Pittbulljedda! I dag ble det deg!!
Du vant dagens kalender-gave, fordi Salt trakk akkurat DEG!
Nå håper jeg du blir kjempeglad! Gaven sendes mandag… 🙂

 

Og til alle som var med i dag:

Tusen takk for at du var med!! Jeg er så glad for at dere koser dere og morer dere 🙂

Og hvis du ikke vant i dag…nye muligheter i dagene som kommer. Jeg legger ut luke 9 i morgen tidlig når jeg våkner, (siden det er helg)  slik at alle får god tid til å kvesse klør, hjerner, penner og annet de måtte trenge 🙂 Jeg har MAAAANGE kalender-gaver igjen!

 

 

God natt så lenge <3

 

#julekalender #adventskalender #trekning

11 kommentarer

Siste innlegg