Tvillinger med med fem års aldersforskjell…

 

Ja…i dag ble vi tatt for å være tvillinger. Søsteren min og meg. En dame i en butikk lurte først om vi var søstre. Etterpå om vi faktisk var tvillinger..

 

Hm…ja du kan jo se hvor like vi er 😉 Som to dråper vann. Eneste grunnen til at vi ikke er tvillinger er de 5 årene som er mellom oss 😀  Å JA…det er JEG som er yngst!!! 

 

 

 

 

 

 

I dag ble det ikke Moss. Søsters hadde vondt i hodet. Så vi tok en liten shoppingøkt og litt kaffe bare på Ski i stedet. Kjempekoselig <3 Fikk kjøpt vintersko, og en topp som bare meldte seg av seg selv..He-he..

 

 

 

 

 

 

#shopping #søskenlikhet

9 kommentarer
    1. Jeg synes dere er veldig like jeg, og spesielt om dere hadde hatt samme hårfarge. Men du ser jo såklart mye yngre ut, hihi.

    2. Ikke helt uvanlig at søstre vokser seg like, og utrolig flott å se. Det er vel nesten ti år mellom kona og søstra, og de er som tvillingsøstre og svært gode venninner <3 og kona er yngst 🙂

      1. LItt morsomt da. Men vi føler ikke vi ser SÅ like ut. Men vi tenkte det er sikkert noe med stemmene, måten å snakke på osv som spilte inn også 🙂 Håper det er bra med deg etter forholdene Jan 🙂

      1. Så gøy du synes det 🙂 Vi har litt like stemmer, og snakkemåte også. Og væremåte 🙂 Men føler ikke vi SER så like ut egentlig 😀

    3. Fine sko og bluse. 😊Jeg ble en gang spurt om jeg var den eldste av oss søstrene, og søstra mi er SJU år eldre enn meg… Vi er født på samme dato faktisk, så det er helt nøyaktig. Smigrende for henne, men jeg ble litt betenkt…😉

      1. Ja, det var en god fridag, deilig med en ekstra dag 🙂 Får litt ekstra energi. Jeg skal ta flere sånne. Har flere å ta ut 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg