Ute for å hente julegaven min!

 

 

Jeg er bare en tur ute for å hente julegaven min.. Hvis du skulle savne meg. Og det gjør du vel..? 😀
I år fikk jeg en kjempespennende julegave av søsteren min, og den kunne jeg hente når snøen var gått. Nå ble det sånn at vi ventet til sommeren, og jeg er på vei….nei…ikke til posthuset… men til Gaupesteinsmarka! 

Gaven er en gåtur i et naturreservat som ligger i nærheten av Ski. Jeg gleder meg skikkelig. Søsters og jeg i fine været. Og kroppen har kommet seg såpass at jeg klarer å gå igjen et stykke. Spent på å se om vi ser noen gauper! Eller gaupesteiner..

 

Vi snakkes!

8 kommentarer

    1. Julegave!!!! Men så leste jeg og da skjønte jeg hva du mente. Det er mange fine stier nede i Ski, har gått noen få turer der. Områdene er ganske like som her jeg bor. God tur 🙂

    2. Det hørtes ut som en helt topp julegave, – koselig å komme seg ut på tur i nye omgivelser! 🥰 Kos dere masse og håper dere får bra vær! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg