Verdens beste Lady August- har bursdag i dag


Du fikk kanskje med deg at jeg var og besøkte adoptivsøsteren min forrige uke. Og du skjønte at det ikke var den EKTE søsteren min…Men en annen søster…som jeg har adoptert helt på egen hånd. Ingen foreldre innblandet. For søstre de kan man adoptere selv, hvis det passer sånn.  Og da jeg møtte Lady August for første gang, på utsiden av blogg-verden, så var det akkurat det som skjedde. Vi bare PASSET sammen! Og da er ikke veien lang fra å være bloggvenner til å bli søstre altså.. 😉

 

Vi er like på mange områder, ler av mye av de samme tingene, har et positivt syn på livet, har en del like erfaringer med livet, liker å tegne og å holde på med kreative ting. Og Lady August kanskje et hakk mer enn meg, siden hun lever av å være kunstner nå. Vi er like glade i å skravle. Og når skravla går fra første gang man møtes, og man faktisk føler seg litt i slekt, så er det innmari godt.

 

Ladyen er en virvelvind, hun er kreativ og fargerik som regnbuen, hun er  vakker som en  solnedgang, både inni og utenpå. Og midt oppi alt er hun varm, empatisk, snill og jeg tror antagelig den beste mammaen jeg vet om, til sine to englebasser <3

 

I dag har adoptivsøs og verdens beste Lady August bursdag!! Jeg feirer dagen med å danse sjiraff-dansen igjen. Denne sjiraffdrakten fikk jeg til jul i 2014, av henne, og jeg danset sjiraff-busrsdagsdansen første gang i 2015. Ja, for jeg og Ladyen har 10 års-dag for vårt første møte snart også! Slå den da! Hun er kommet for å bli så klart. Langt inni hjertet mitt <3

Så her kommer sjiraff-dansen:

 

 

 

 

 

Her er et lite fotodryss over tidligere koselige og morsomme stunder vi har hatt sammen etter den gangen vi traff hverandre på vårt først bloggmøte i 2012. Gratulerer med dagen <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den høyre delen av dette bildet er fra første gang jeg traff Lady August, utafor blogg-blokka.  På en konsert de hadde i Oslo i 2012.

 

 

 

8 kommentarer
    1. Hurra for bloggvennskap som kan bli til søskenskap! 🤗 Regner med hun ble både overrasket og glad for giraffdansen! 😍 Jeg har forresten også en slik giraffdrakt, som jeg har arvet etter ei venninne av min yngste datter 😁

      1. Hun ble nok glad, ikke så overrasket kanskje, har hatt mye bursdagsfeiringer tidligere år. Både til henne og alle jeg kjente på blogg 😀 Men en stund siden nå 🙂

    2. Åååååå tuuusen takk fineste søs <3 <3 <3 Nå ble jeg helt satt ut, tuuusen takk! Klæmme sidelengs og oppned <3 Tenk at det er 10 år siden vi traff hverandre og likevel er det som jeg alltid har kjent deg <3 Fineste sjiraffen jeg vet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg