“Vokse-smerter” i en alder av 53

 

Jeg trodde at man i en alder av 53 var ferdig med å vokse…
Jeg trodde at man i en alder av 53 var ferdig med å ha vokse-smerter..

Vel…da kan jeg bare opplyse om at det er FEIL!

Det er ikke det at det er samme typen smerter som når man driver og GROR til…men det er mer et problem at kropps-deler “er i veien”..

 

 

Jeg har jo hørt før at neser og ører og føtter fortsetter å vokse, og jeg kan i alle fall bekrefte at føttene gjør det.. Mulig det er NOE med skostørrelser generelt som endrer seg også, men i alle fall har jeg fått større og større sko-størrelse.

Det er nok mang en gang opp gjennom livet jeg har ønsket å ha små og nette føtter, men ingen trylleformel har hjulpet 😉 Og når man er nesten 180 cm på strømpelesten, så er naturlig “strømpe-størrelsen” litt stor også..

 

 

Men nå får det være nok!!

Disse føttene er jo i veien over alt. Jeg har klart å brekke to tær siste året. Jeg snubler i trappe-trinn både her og der, så jeg går på “snørra”. Noe som igjen har gjort en negl litt “ugrei” siste månedene.

Så ENTEN må disse føttene slutte å vokse, og gjøre trapper utilgjengelig for meg.. ELLER jeg må slutte å gå i trapper.. For disse føttene jeg har nå har gitt meg mer enn nok “vokse-smerter”  😉

 

 

Har du store føtter?
Vokser du fremdeles? 

 

 

 

Hvis du ikke har sett morgenens innlegg: Alvor og glede, så trykk på linken 🙂

 

#føtter #størrelse

 

 

10 kommentarer
    1. Selv er jeg desidert mest urolig for dette med nesen, for det er her jeg ikke har noe å gå på.. – Men når det er sagt, vil den i det minste ikke gjøre noe fra eller til med evnen til å gå i trapper (hehe)

    2. Haha! Føtter er føtter👣Kan hende de fortsatt gror, Frodith. Ikke vet jeg som er 63…… Men jeg vet at ører og neser kan bli store når vi eldes. Huff🤣
      Morsomme bilder! Hvem tar bilder av deg, Frodith?
      Du er en flott dame på 53..

    3. Uffdaaa..beklager, men jeg klarte ikke la være å le litt nå..fikk så mange, rare “snublende Frodith” bilder i hodet mitt 😂 Men det er jo ikke noe å le av, da..kjenner til problemet, for jeg dunker og slår meg både gul og blå, rett som det er 😎

    4. høres ikke greit ut att føttene vokser ennå,kan jo være att sko størrelsane blir mindre og mindre også da,slik er det iallefall med klær :=) jeg har små nette føtter,str 36-37 passer greit 38 om jeg vil ha en ullsokk nedi,men det er ikke bare bare å ha for små føtter heller,for det er neimen ikke godt å finne fine gode voksen sko i små str ,tror str 38-39 er best iallefall for å finne sko på butikken

    5. Håper du snart blir vant til tærne og beina dine, og vet hvor de er 🙂 Mine er også litt i veien av og til. Brøt av (eller kanskje bare forstua) ei tå for noen uker siden! Bra snart nå. Sparker borti ting, da vettu….

    6. Ojj,, ojj.. ja det kan ikke være greit når man snubler i egne bein,, så og si. Madammen og jeg har hatt felles skostørrelse i alle år. Og det er rundt 39.. så jeg kan godt sies å være stor i kjeften,, men IKKE i føttene 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg