To søte nissejenter sin dag <3

Ja, i dag starter dagen LITT utenom det vanlige i adventstiden…

Javisst er det julekalender senere på bloggen, men det hadde sneket seg inn et par nisse-jenter her på morgenkvisten…

For i dag er det nemlig to nisse-jenter som har bursdag ,på en og samme dag!! Og selv om jeg er så travel så det snart RYKER av ørene på meg, så skal det ikke gå upåaktet hen at det er bursdagsnisser her 😀

Og på en måte er dette to jenter som likner litt på hverandre, sånn jeg ser det her fra bak tastaturet. Litt søte, smilende og muligens litt beskjedne jenter, med et skikkelig glimt i øyet, Det er ikke jenter som lar seg “pille på nesen”, forstå meg rett. Nei, dette er jenter med klare meninger og tydelig tale. Akkurat slik små nissejenter har.

 

 

Annebe har jeg blitt kjent med det siste halvåret. Hun er et veldig koselig bekjentskap. Og i tillegg til de nisse-egenskapene jeg har nevnt over, virker hun som en dame med beina SKIKELIG plantet på jorda. Hun kan nok like å drømme litt, men hun virker jordnær, så absolutt.

Hun har en positiv innstilling til livet, og selv om hun ikke har hatt det bare lett de siste årene pga sykdom, så virker det å IKKE ta piffen fra henne. Hun innstiller seg bare på at nå er livet på en annen måte, da GJØR jeg det annerledes. Slikt står det respekt av, og hun virker derfor på meg å være veldig sterk, mentalt 🙂 Annebe har tidligere vært å se i ukeblader her og der, som modell. Og litt modelljobbing gjør hun også nå om hun får sjansen. I tillegg til noen herlige outfit-innlegg på bloggen sin, for oss rundt 50 🙂 Dette er ei god jente, varm, herlig og ærlig. Og jeg har i løpet av kort tid rukket å bli ganske godt kjent med henne synes jeg.

Skal hun på ferie, drar hun gjerne til Danmark, eller til Sørlandet. Hun er glad i underholdningsprogram på tv, og favorittfargen er militærgrønn.

Gratulerer MASSE med dage Annebe <3 Du er ei flott jente 🙂 Veldig glad for å ha blitt kjent med deg her inne 🙂

 

 

 

 

Så har vi Karenmarenmette Og hun  er nemlig, i tillegg til å være søt, beskjeden og litt rampete nisse-jente, en ordentlig filosof. En tenkende og funderende person, med mange vakre tanker, som hun ofte formidler på bloggen. Hun er følsom og var, og er ikke redd for å vise det på bloggen sin heller. Ta deg en titt inn til henne da vel 🙂

Et lengre innlegg om Karenmarenmette kan du les HER, for hun fikk laaangt blogginnlegg i fjor 😉

 Gratulerer masse med dagen Karenmarenmette!!! Kos deg på dagen din <3 Flotte damen!

 

 

Ja, begge to: Gratulerer med dagen!! Ta dere litt kake! Kos dere og nyt dagen til det fulle!

 

Bursdagsklem fra meg <3

 

 

Noen som kjenner disse fine nissejentene?

 

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulerer
23 kommentarer
    1. natheless: Så koselig med bursdagshilsen til begge to. Jeg har kjent Karenmaren lengst, men har blitt like godt kjent med Annebe, på kort tid :- )Koselige damer begge to <3

    2. Helge: Så koselig med hilsning fra deg Helge 🙂 De feirer vel bittelitt i dag tenker jeg 🙂 Jeg hadde innlegg til Karenmarenmette i fjor også 🙂 Ha en fin kveld du 🙂

    3. Mitt liv som restehaug: Jeg har bursdag 18. mai 🙂 Ja, Annebe hadde feiring forrige uke, men fylte i dag. Jeg har sneket meg til datoen for lenge siden 🙂 Ja, du så det var Annebe 😀 så bra 🙂

    4. Hipp hurra for bursdagspikene. Annebe er kjent. Flott dame! Men den andre, Karenmarenmette, var ny for meg, men bursdagshilsen får hun likevel! 🙂

    5. Fru Stussli: Så fin sang, jeg er sikker på den hørtes helt til deres blogger 😉 Og så utrolig koselig hilsen både til DEM og til MEG. Snille deg <3 Klemmer masse <3

    6. Snille deg…så koselig med sånn fin omtale på bursdagen ..blir såå glad over å ha blitt kjent med slike rause folk som det er her på bloggen..Veldig glad jeg har blitt kjent med deg jeg også <3
      Klem og gratulerer til..Kmm også <3..og kaka var veeeldig god 🙂

    7. Jeg leser annbe fast og det er en fin blogg. Men karenmarenmette kjenner jeg ikke men jeg må Gratulerer til begge to. Håper de har en fantastisk kveld foran seg.

    8. så med en gang hvem det var på den øverste tegningen der ;)) så det var i dag det var! jeg gratulerte henne for snart en uke siden 😛 så grattis igjen, annebe 🙂
      …og karenmarenmette som ikke jeg heller kjenner fra før 🙂
      Når har du bursdag, frodith? jeg spør jeg…:)

    9. Gratulerer til de fine nissejentene 🙂 Jeg titter innom begge to jevnlig. Frua synger bursdagssangen for dem.
      Hurra for deg som fyller ditt år!
      Ja, deg vil vi gratulere!
      Alle i ring omkring deg vi står,
      og se, nå vil vi marsjere,
      bukke, nikke, neie, snu oss omkring,
      danse for deg med hopp og sprett og spring,
      ønske deg av hjertet alle gode ting!
      Og si meg så, hva vil du mere?
      GRATULERE!!!!!
      Ha en strålende dag nissejenter!! Bursdagsklemmer til dere!
      Storklem til bursdagsbudet og bloggverdens flinke samlingspunkt frodith <3

    10. Åse Helen: Bursdager MÅ jeg huske, det er HELT klart 🙂 Så de får snike seg inn, FØR julekalenderen 😀 Og i dag er det lett julekalenderluke tror jeg 😀 Gratttis til jentene ja 🙂 Stor torsdagsklem fra meg, for jeg er nemlig kommet HELT til torsdag 😀 Hi-hi <3

    11. Jeg kjenner annebe, men karenmarenmette kjenner jeg ikke. Gratulerer så mye med dagen til begge to 😀
      Ha en fin dag selv om du er travel snille frodith som tenker på andre og husker bursdager 🙂 stor onsdagsklem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg