Jeg fanget en kanin ved Akerselva ;-)

Vel, du som var her inne i dag tidlig….vet at jeg har vært ute på foto-oppdrag..

For bloggerne..

Jeg ba om foto-utfordringer fra DEG og de andre her på bloggen. Og jeg fikk en lang liste jeg.

Med utfordringer jeg skulle prøve å gjennomføre på foto-safarien min…

 

Et tema som både Ritamarita, Magnolialykke og Helge egentlig nevnte var livet langs Akerselva.

Åse Helen ville gjerne sett noen rare sko….

Missmusicalqueen  nevnte i tillegg temaet hest…. Movingong ba om. et dyr.

Og Vendetta ba konkret om en katt…

 

Vel…. jeg fant verken PUS eller HEST…

Men jeg fant en sprell levende KANIN gående glad og fornøyd langs Akerselva, iført sine morsomme

ku-støvler…. og hva er vel bedre enn det?? Oppdrag utført!!

Bildet er tatt med snike-kamera, så kvaliteten kan være deretter….

 

 

 

Har du vært ute på foto-oppdrag i dag?

Har du snike-kamera? 😉

 

 


 


#foto #fotooppdrag #utfordring #dyr
62 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Ja, noen folk som bare ER der, er ikke så farlig tenker jeg.Men når jeg tar bilde med vilje, fordi noen er fine, morsomme eller noe er det litt mer snikete. Men jeg unngår ansiktet da 🙂

    2. På ferie. En dame med ei veldig spesiell frisyre, en spansk primamadonna, henne er det bilde av i bloggen min fra Vigo og så tok jeg bildet av politimennene på både hest og sykkel i reisebrevet fra Cannes, og politet foran kirken i Torrevieja. damen med frisyren har jeg ikke publisert . Det får være min hemmelighet

    3. Fru Stussli: Ja, jeg strever også med kule sko, men jeg er nok litt treg når det gjelder sko egentlig…Synes sko og føtter er ganske tregt.. 😀

    4. Eva: Hi-hi, veldig søt ikke sant 🙂 Man må smile av sånt 🙂 Nei, jeg har ikke lusket så mye med kameraet før jeg heller, man har begynt litt nå. Men jeg tar bildene bakenfra da, for det må være lov, uten å spørre først 😀 Ja, jeg har noen flere sett til med bilder. Kanskje ikke like morsomme, men de er på oppdragslisten i det minste 😀 Klem <3

    5. Hjelpe meg ja, det var et høyst spesielt vesen 😀 Og vesken burde vel være leopard synes jeg. Så der har dyret feilet litt 😛 Men artig syn i alle fall 🙂
      Og ikke minst, artige bilder. Snikfotografering er ikke noe jeg driver så ofte med. Men beveger meg mer og mer fritt ute med kamera.
      Er så sjenert jeg ser du, og vil liksom ikke stikke meg frem. Men har blitt litt flinkere etterhvert som de siste månedene har gått 🙂
      Ha en kjempefin dag, og håper det kommer mange flere bilder i løpet av uken 🙂
      Klem ♥

    6. Åse Helen: Ja, jeg har flere bilder, men ikke fullt så snikete 😀 Hadde jo mange ting på listen, så måtte gjøre mange forskjellige ting. Veldig moro å gå sånn på oppdrag for folk 😉 Og snikfoto må være lov når det bare er ryggen, må det ikke? God morgen klem til fine Åse Helen <3

    7. Hi hi så morsomt med snikfotografering 🙂 Du fant jo litt i dag da. Kaninstøvlene var jo stilige. Har du flere å legge ut senere? Snikfotografering virker morsomt så det tror jeg at jeg må gjøre neste gang jeg er i byen 🙂 Nattaklem til den beste frodith ♡

    8. Ina N: Ha-ha, ja DET er skikkelig Paparazzi-bider 😀 Nakne til og med. Jeg tenker at når jeg tar bilder av folk bakfra, så får det være greit 🙂 Skal ikke avsløre forfra… Men denne kaninen måtte jo få komme på blogg <3

    9. Fru Stussli: Uff, er lille fine Emma syk, ikke gøy 🙁 Og med feber er det liksom litt verre alt. Men håper den synker og at hun blir frisk. Nå er det vinterferie og alt. Ja, var ikke den kaninen søt? Gikk så friskt rundt der med kaninører og støvler som jeg tenkte KU når jeg så,men kanskje de er kanin ja 😀 Garantert ikke i min størrelse. Hun er jo en sånn mote-dame sikkert denne damen, og de har jo små nette føtter. Ikke 41 som meg… Sov god og kose lille Stuss. Klemmer <3

    10. hehehe…. artig bilde 😛
      Tar av og til snik bilder eg =) men sletter det som oftest litt etterpå 😛
      men eg kom over et bilde fra i sommer, som ble tatt da eg var på tur inne i en dal ved et vann, hvor vi var på toppen av dalen og så ned på vannet. Vi møtte på noen tyske turister som var på vei ned dalen, mens vi satt på toppen og spiste mat.
      Da vi gikk ned igjen og kom ned til vannet, sto eg og tok bilder ut på vannet, og så tok eg bilder av de tyske turistene som satt ved vannet, som da viste seg for å være nakne… de hadde badet, TYDELIGVIS 😛 haha…
      Så jeg har snikbilder av nakne tyske turister 😛

    11. Hahaha for noen herlige bilder!! Jeg digget kaninstøvler 🙂 Tror du de kommer i størrelse pailabber?
      Her har det vært fotografert bilde i hagen. Ellers har jeg passet på skatten min. Hun hadde 39,6 i feber i natt så det ble lite soving på mor. Nå er hun oppe i 39 igjen, men vi håper på litt mere søvn i natt.
      Håper du har kost deg masse i helgen 😉
      Stooooor nattaklem

    12. margarites: Ja, neste gang får du med et motiv-oppdrag til meg du også 🙂 Så koselig at turen ble vellykket, ja sikkert deilig å være litt uten internett og sånt også 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 Klemmer <3

    13. Hi hi for en morsom kanin! Og eieren har en lue som ikke alle og en hver har make til, det skal hun ha. Morsomt med litt snikfotografering. Jeg har tatt noen bilder i dag, men ingen snikbilder. Har vært på tur fra i går tidlig til i dag, og når man er utenfor “internett-Land” så fikk jeg ikke med meg at du ville ha noen motivtips. Men neste gang satser jeg på å få det med meg. Deilig å komme seg litt bort fra hverdagen, selv om vi ikke dro så langt. Ha en fin søndagskveld. Klem <3

    14. Karina Larsen: Ja, det var veldig gøy å gå på oppdrag for alle 😀 Og dette ble et fint bilde, selv om det bare oppfylte ET krav 😀 Det er supergøy å ta bilder, uansett om man finner på selv eller er på oppdrag for andre 😉 Ha en fin kveld søteste deg <3 klem

    15. ladyaugust: Ja, jeg kan tenke meg HVEM som vil ha kaninlue altså 😀 Og hun var riktig så fresk og fin der hun gikk 😀 Kan tenke meg i 20-årene, en skikkelig mote-kanin tror jeg. Men jeg så henne ikke forfra, men jeg småløp etter henne for å komme nærme nok. Skikkelig på snike-kamera .-D Fine støvler også 🙂 Klemmer søsklemmen <3

    16. Helge: Ja, ikke sant det var en fin kanin 😀 Du har jo jammen klart å få trimmet litt hvertfall da, uansett om du var litt dårlig form i går. Får håper du får sove godt i natt da 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    17. Ritamarita: Ja, hun var riktig så søt der hun for, Helene Kaninfrøken 😀 Og du ler kanintårer ja 😀 Så bra 😀 Takk for terningkastet 🙂 Og ha en lattermild kveld <3 Klemmer <3

    18. passion4lifeandtravel: Ja, får håpe du får tid til litt egen-kos snart. Det er vel sånn i perioder med deg , plutselig mye å gjøre, og i perioder bedre tid 🙂 Koselig du kommer innom innimellom her da 🙂 Og håper du får bedre tid på egen blogg også. Ha en koselig kveld <3 Klemmer <3

    19. Haha..en kanin på to bein og med veske. Det ble ingen fotosafari på meg idag, kledde på meg godt og gikk ca 10 km fordelt på 2 turer. Men nå er jeg trøtt og vil sove godt i natt siden det ble dårlig med det sist natt. Ha en fin kveld.

    20. Hehe.. må jo sjekke ut forholdene, jeg orker ikke kanskje ta timer på en rideskole der hestene ikke har det bra, men denne skolen så skikkelig fin ut, ryddig stall osv.

    21. annebe: Ja,jeg tenker også det var en mote-kanin 😀 Jeg LØP etter henne faktisk…og stoppet litt fra…for ikke å zoome FOR mye.. Og måtte stå rolig…Men hun gikk så fort…så jeg måtte løpe litt igjen:-D Sånn er livet til en Paprazzi 😀 Klemmer <3

    22. Helt fantastisk snikfotografering :). Så mange spennende fotoutfordringer <3
      Det har blitt lite fotografering og nyte utelivet fortiden, har så mange skriveprosjekter som er jobbrelatert, blant annet til jobbbloggen min passion4therapy, men det snur seg snart :).Jeg savner å ha fritiden min til å kose meg med andre sine blogger, og være nesten daglig på fototur og ha daglig kvalitetstid med egen blogg :).Klemmer

    23. HAHAH fantastisk herlig. Jepp.. tar noen snikfotoer.. Jeg tok litt snikfotoer i dag da jeg var på rideskole-spionasje.. haha;) Men det ble sendt på snapchats da.

    24. Du gode min, for en kombinasjon da? Et sånt “dyr” har jeg aldri sett før. Vi har fotografert orm i dag. Uvanlig for årstiden og at et utrolig artig merke!!!!! Legger ut bildebevis siden! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg