“Frøken Frodith” sjekker om du har fulgt med i timen ;-)

En aldri så liten konkurranse igjen kan man si…Jeg vil gjerne vite om du kan enten SE eller har fulgt med i timen og fått med deg hvem de tegnede bloggerne er? 😀

De fleste har blitt tegnet etter jul, men ikke alle

 

1)

 

2)

 

 

 3)

 

 

 4)

 

 

 5)

 

 

 6)

 

 

 

7)

 

Klarer du alle kan du være med i trekningen om en liten overraskelse i posten.

Skriv svaret i kommentarfeltet før klokken 20, så får vi se hvem som vinner 🙂

 

Ser du hvem det er?

 

 

 


 

#konkurranse #bloggvenner #tegninger #premier
40 kommentarer
    1. Det er alltid gøy å se disse du har tegnet 😀
      Jeg er jo forseint ute, så jeg skal ikke gjette, men var visst noen nye her som jeg må sjekke ut siden 😉

    2. ladyaugust: Så du svarene, de ligger ute nå 😀 Vet du hva? Jeg er faktisk på vei til søsteren min for å få sove i natt 😛 Psyko-bob i etasjen over har begynt galskapen igjen, og da er neste post nachspiel. Og det orker jeg ikke :@ Så jeg er på bussen 😀

    3. ladyaugust: Ha-ha…har<3<3 du sovet i timen? 😀 Neida, frøken er snill i dag, og skjønner at oppgaven var vanskelig. Og deler ikke ut LG, av noen sort 😀 Men noen får S og du får snart vite hvem 😀 KLemmerlørdagsklemmen med karamellpremium

    4. annebe: Ja, du tar ikke frøken så alvorlig, og det er bra 😀 Jeg har hatt den utpå en gang den også, på bursdagen hennes 🙂 Og nå kommer snart svarene 🙂 Moro at du kan ta folk på tegningen min da, at du SER hvem det er 🙂 GLAD <3 Klemmer og fine lørdagskvelden 🙂 <3

    5. Åse Helen: Skrivefeil er frøken ikke så streng med, det er ikke Norsk-time, så da er hun mye greiere 😀 Hi-hi Flott med svar, så da kommer snart trekningen <3 Koselig du kommer innom meg 🙂 Og kos deg med helgen <3 KLemmer masse <3

    6. karidansen: Ååå, du har gjort skikkelig jobb du , det var flotte greier. Sånn liker frøken vet du <3 Og så ble du litt kjent her og der 🙂 Supert <3 Nå kommer snart trekningen 🙂

    7. dedicat: Hehe, ja noen riktige var det jo 🙂 Og moro å prøve litt da 🙂 Natten var stille og deilig faktisk 🙂 Og lørdagen har vært fin:-) Håper din også 🙂

    8. Oi, jeg kjenner igjen kun en eneste og det er Annebe……blir det LG som i *litt glimrende* søs? Nå får det blir full skjerpings her <3 godklæmmelørdagsklæmmen 🙂

    9. Godt jeg vet du er snill…selv om du så litt striks ut…:)) Den øverste tegningen er vel helt ny..men du er jo så super til å få frem “personligheten”i bildene så tror jeg vet hvem det er ja ..
      Jeg har jo gjort det bra på denne type konkurranse før..så jeg prøver igjen jeg :))
      1.Karidansen 2. Annebe (meg) 3.Fashiondoll 4.Margarites 5.Missmusicalqueen 6.Ritamarita 7. Rundtomkringtrorjeg, dedicat og geriatriks
      Kos deg med lørdagskvelden 🙂 Klem<3

    10. Karidansen, Annebe, Fashiondoll, Margaritas, Mismusicalquin, Ritamarita, rundtomkringtrorjeg, dedicat og Geriatriks.
      Sikkert masse skrivefeiler her. Jeg er bare en kjapp tur inne for å hente meg kaffe, og sjekket blogg med det samme. Vi bor nesten ute for tiden vi, så lite data på meg. Er litt vanskelig å se på mobilen i dagslys.
      Håper alt er strålende med deg 🙂 solskinnsklem til deg 🙂

    11. Å nei, jeg er ikke flink til å huske og så er jeg ikke så flink at jeg får med meg alle innlegg:)
      Men 2 tror jeg var Annebe og 4 må være Margarites, for det var så likt henne, men jeg innser at premie blir det ikke på meg 🙂

    12. Ååjeg er ikke fliink på de her.. meeen hmmm
      Karidans eller hva hun heter og
      Annebe troor jeg er de 2 første..
      Siste er de Helge eller er de geiatriks som står på skjorta? Haha
      Har jo sett alle Før, men husker ikkr noooen av de.. ææ jaja

    13. Nå så du fryktelig streng ut, så jeg turte ikke annet enn å lete opp de jeg ikke visste hvem var. (Og det var litt jobb med det, men så ble jeg litt kjent med flere….)
      1 Karidansen (den burde jeg jo kjenne igjen)
      2 Annebe (I kjent positur)
      3 Fashiondoll
      4 Margarites
      5 missmusicalqueen (Veronica)
      6 RitaMarita
      7 Rundomkringtrorjeg, dedicat, Geriatriks

    14. Tjaa, nå har jo ikke jeg vært her siden jul da.. men får sjanse litt og smugtitte litt >:P
      1 – bombesikkert Karidansen
      2 – ganske sikker Annebe
      3 – hmm… tror ikke jeg har sett det…
      4 – veeeldig usikker . men ville tippe Margarites
      5 – det har jeg ikke sett.. tror æ
      6 – aner ikke ,, ville tippe Natheless
      7 – her er jeg sikker.. fra venstre rundtomkringtror jeg – dedicat – geriatriks
      Det var mitt lille forsøk.. 😀 ha en fin lørdag 🙂 PS håper at natta har vært god og stille

    15. Fru Stussli: He-he, ja den er nok litt vanskelig denne gangen 🙂 Er jo ikke sikkert noen får riktig på alle. Men dette er mest for å få luftet tegningene litt og å få reklamert litt for bloggene senere 🙂 Håper dagen er god som gull. Jeg har sovet i 10 timer tror jeg 😀 He-he Klemmer min venn <3

    16. Owæææ Så vanskelig….
      1) Karidansen
      2) Annebe
      3) FashiOndoll
      4) Margarites
      5)
      6) Ritamarita
      7)
      Jeg husker ikke de to siste :-O Selv om jeg kjenner igjen bildene. SÅÅÅÅÅ IRRITERENDE!!!
      Ha en fortryllende dag!
      Mange klemmer

    17. Ritamarita: Ingen må sitte igjen 😀 He-he Her er det bare å få luftet tegningene sine litt, og ha mulighet til en liten konkurranse er jo moro 🙂 Ha en fin -fin dag du også 🙂 klemmer som smiler her også :-)<3

    18. Så streng frøken da, så tidlig på morgenen. Jeg ser da noen kjente, men må nok innrømme at alle husker jeg slett ikke. Sorry! Jeg får “øve” meg litt, så kanskje jeg finner svarene etter hvert! Ha en fin dag frøken!!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg