De hersens trusene… ;-)

 

Ja, mange ganger ønske man kanskje at man så sånn ut…Eller håper i et optimistisk øyeblikk at man faktisk ser ut kanskje… 😉

 

 

Mens det kanskje er som denne damen mange yngre oppfatter meg… He-he..;-D

 

Vel, nå er det faktisk kommet dithen at jeg har fått nok selvinnsikt med alderen til å skjønne at jeg ikke ser ut som hun øverst der…Men jeg har også selvinnsikt nok til å skjønne at jeg slett ikke ser ut som den nederste der HELLER…..

Og derfor har jeg nå fått et SNABLA problem når jeg skal ut å kjøpe truser…blant annet…

For jeg lurer på om det har blitt sånn at når man er jente eller dame, så MÅ man like string-truser? Er det faktisk noe som er påbudt å gå med når du har rundet 14 liksom, og er hunkjønn? Det er nemlig sånn at ikke ser jeg slik ut lenger…

… Og når rumpa ikke lenger er  som de   brasilianske sambadansernes;  kanonkule-formede, (enten pga implantat eller av naturlig årsaker…), meeeen…har begynt å sagge ØRLITE granne mer….ja da er det slett ikke like moro ELLER pent med den streken i rumpa mer…. Den holder jo INGENTING på plass….

…men jeg ser da ikke HELT sånn ut ennå heller da… Og har ikke NOE lyst til å måtte begynne med TANTE-truser som et alternativ til stringtrusa liksom… Sånne som skal klemme inn helt fra nede ved knærne, skyve det som henger og bulker seg, helt opp mot brystet….for å ende opp oppe  i bh-en….  Det er liksom ikke HELT tida for det ennå heller…. 

Så hvor i helsike skal man oppdrive noe ganske normalt undertøy? Jeg har nå hvertfall raidet butikkene i månedsvis, årevis nærmest… Oppover og nedover radene… Og det eneste de tilbyr er den streken i rumpa…Eller KANSKJE en litt sånn slaskete bokser-variant….som ikke er stort bedre akkurat … Og ønsker man noe som er LITT mer HOLD i…..så får man altså den Tante-trusa…. 

Mulig løsningen er implantat altså ;-D

 

(fikk  litt lyst å ta en reprise på denne…)

 

 

Har du et truseproblem?

Får du kjøpt “vanlige” truser noe sted 😉 

 

 

 

 

#truser #shopping #stringtruser
60 kommentarer
    1. Elin Slåen: Hi-hi…Ja, bare vent du, til tyngdekraften begynner å dra rumpa nedover…Da er nemlig ikke DE noe særlig heller 😀 AAAALT for løse 😀 Hi-hi Jeg hadde noen favoritter på Cubus, men de måtte jo selvfølgelig tas ut av produksjon, så de kunne få plass til flere stringtruser :-/

    2. Kremt.. Jeg sluttet å bruke sting når jeg var 17 år, fordi en kompis sa at rumpen så, og blei breiere, siden stingen liksom presset skinkene til siden- det var siste dagen jeg brukte det og gikk deretter over til kun hotpants og hipster 😛 ha ha.. Jeg var jo bare 17 år liksom 😛
      Til dags dato bruker jeg kun hotpans eller hipser, uansett hva slags klær jeg bruker- short, bukse eller kjole liksom 🙂

    3. ladyaugust: Ja her hadde det ikke hjulpet med noen insektsklapper, for den satt plutselig bare helt fast på meg, uten at jeg så det og den hadde begynt å stikke allerede…. Men nå begynner det så vidt å minske litt…stikket.. 😀 klemmer <3

    4. Oh bistikk ?! Skumle greier. Her har gitaristen tatt vekk sikker 5-10 vepsebol så jeg har kjøpt meg vepseklapper og tar alle som kommer inn og så har jeg redda ei humle som hadde falt i bassenget i dag 🙂 Sove er jammen godt, det gjør vi myyye nå <3 godklæmme 😀

    5. ja har jo undikker liggende eg også hahaha, ikkje bare 2 3….flere….men eg kjøper mange i UK og de koster nada
      sender ne melding på bakrommet 😀

    6. ladyaugust: Jeg har tatt allergimedisier pga bistikket og er supertrøtt pga mye styr siste uka. Jeg skal sove en UKE når det blir ferie 😀 Klemmer koozmoz klemmen <3

    7. Herlighet så deilig. Jeg var så trøtt at jeg nesten sovna i bilden for litt siden, jeg har begynt å bli sånn plutselig drit-trøtt. kooozmoz <3

    8. cuskima: He-he… Nei, med de må ligge klare 🙂 BH-er kan jeg ha bare 3-4 stykker og vaske oftere, men truser, liker å slippe å vaske dem HVER dag 😀 He-he

    9. Eva: Ja, trusene synes jo ikke, men de har mye å si for plaggene som skal over også synes jeg 😀 Er det feil truser blir det muffins-former her og der, som noen kalte det her 😀 De må være helt perfekte for at klærne skal sitte best mulig, og perfekte truser er jo en vits spør du meg 😀 Hi-hi Men for deg godt å vite at trusene er for store kanskje 🙂 Du finner nye, garantert 🙂 Gode eller ikke 😀 Klem til deg <3

    10. Veronica S: Problemene begynner ikke for alvor før rumpa begynner å “sagge” litt 😀 Så du har noen år på deg uten truseproblemer 🙂

    11. Ritamarita: Kiwi er bra, der finner jeg faktisk noen jeg også 🙂 Godt du fikk le litt 😀 Her har jeg sovet.. 😉 Klemmer på alle kanter 🙂

    12. ladyaugust: Nå har jeg sovet middag i flere timer…helt utladet etter å ha levert nøkler i gamle leiligheten.. Psykisk litt påkjenning.. Men nå er det gjort og deilig var det 🙂

    13. kjøper heller dyrt undertøy enn ræl
      eg betaler jo intill 1500 for en BH siden eg ikkje kan handle i vanlige butikker…nei undertøy skimper eg ikkje på -ikkje bukser og ull heller 😀

    14. Jeg har flere skuffer fulle av truser, som er alt for store. Det er for lengst på høy tid at jeg kjøper noen nye, som faktisk passer. Men har ikke prioritert de inderste klærne, all den tid de ikke vises for folk flest 🙂
      Men undertøy er noe av det verst tenkelige jeg kan handle, for føler at det er et lykketreff hver gang man faktisk finner noe som muligens kunne være riktig.
      Så særlig oppmuntrende var ikke dette innlegget…Hehehe 😉
      Håper du har funnet det du følte for 🙂
      Klem <3

    15. Oj som jeg lo nå! hahahahaaha…
      Nei, har ikke truseproblem faktisk. Jeg elsker Pierre Robert sine hipsters eller boxere for damer. Jeg digger Kari Traa undertøyet;)

    16. margarites: Her er det maaaange bomkjøp…nesten BARE faktisk..Jeg får få med noen på truse-shopping i Bergen 😀 Jeg skal starte en aksjon snart: JA-TIL -TRUSER-SOM -HOLDER -TING -PÅ -PLASS 😀 klemmer <3

    17. ladyaugust: Ååå, så bra, jeg er helt elendig på det, og får truser som lager bulker og diverse….og det vil jeg jo ikke ha 😛 Store gode truser, som IKKE er tante-truser er tingen. Og gjerne med litt blonder på, og ikke kløete, og ikke for harde, og hvertfall ikke string, eller sånn som er for slaskete 😉 Vi tar en shopping i sommer søs, ikke sant? 😀 Når jeg kommer fra Bergen en gang f eks 🙂 Men du er vel i Nord-norge en periode også.. klemmer <3

    18. cuskima: Triumph kan jeg være enig i 🙂 Jeg har også kjøpt noen der, som holder ting litt på plass, uten å lage bulker etc overalt 🙂 ha-ha…men de er litt dyre ofte 😮

    19. Ja, det er Den gyldne middelveien… Ett sted midt mellom string og kjærring – underbukse……. Jeg kjøper truser på Kiwi. Pierre Robert – boksere. Før kom de bare i svart og hvitt. Nå er de å få i litt mer fancy farger! 😀

    20. Nelly.com-hipstertruser, de har salg også nå. HM har også noen godbiter om man leter litt, fant noen fine , faktisk på salg- der for noen dager siden.

    21. Hi hi jeg husker jeg lo når jeg leste dette første gangen, og så leste jeg jo lady August sitt innlegg om string trusen gal vei hin dagen, og lo enda mer. Kan du skjønne hvorfor de ikke bare kan selge noen helt greie truser, som holder på plass det de skal? Heldigvis finner jeg brukbare truser, men det blir stadig noen bomkjøp også. ha en flott tirsdags ettermiddag. Klem <3

    22. Triumph har gankse mange fine
      eg liker Lindex sine de har noen som er midt mellom boxer og truse…og Nille har noen fine som heter Thai som overhodet ikkje er string selvom man sku tro det
      Boxer er jo favoritt hos meg da…men det er fordi eg er ganske flat og syns ofte at bomullstruser uten noe elastikk er slærken i hekken….hahahaha 😀
      lykke til med truser
      btw MINE sloggier er ikkje slappe…kanskje du har kjøpt feil modell?

    23. Inger: Ja, mye småtteri man kan gjøre moro ut av hvertfall, for det er sånn som her man føler seg innimellom, og det er jo fint om noen andre kjenner seg igjen og får seg en latter av det om det er mulig 🙂 Jeg og søsteren min kan få latterkrampe når vi står inni butikker og bedriver nærmest analyser for å finn det rette,….bruker Laaang tid og blir mer og mer lattermilde 😀 Takk for link, den skal sjekkes ut ja 😀

    24. Hanne: Vanskelig ja 😀 En hel liten vitenskap spør du meg 😀 Jeg fant også noen brukenes truser på NILLE en gang, helt rare plasser liksom 😀 Skal sjekke linken din 😉 Jeg vil ikke ha tante-truser, men noe midt i mellom er nok greiest…. Håper du har en fin dag i dag 🙂

    25. Jeg har ikke noen problemer med å finne truser 🙂 Går rett inn på hm, å sjekker stoffet å går ut igjen med truse i posen min 🙂 hehe Kos deg masse i Sommer varmen idag 🙂 Klemmer <3

    26. *ler* du setter fingeren på det meste av dagliglivets problemer”. Huff ja, det er et problem. Stringtruser har jeg aldri skjønt, hvem vil vel ha en tråd oppi rumpa ;-). Skjønner heller ikke alle disse stoffene som knapt kan vaskes, må ha noe som kan vaskes på 60 grader. Passe stor, forme litt uten å stramme, holdbar i vask, dekke det som dekkes må 😉 Har hatt noen fra Cellbes (http://www.cellbes.no/undertoy-dame-truser-12179/truse-3-pack-244124) som har holdt bra men er litt tykke. Sloggi er også brukbar men blir ofte tynne og dvaske etter noen vask. Nei, lett skal det ikke være

    27. Ja, truser er vanskelig, og string er helt utelukket for min del. Dessuten bør de inneholde mest mulig bomull for å være behagelig å ha på. Vi er så heldige å ha Sparkjøp i min nærmeste by, Hønefoss, og de har både billige og bra truser: http://sparkjop.no/skSite/Nettbutikk-kategorier/Dame/Undertøy/Truser/c/1042
      Noen av de er nok ganske tantete, men mange er fine synes jeg. Det er jo ikke så mange som ser en med bare truse på, så det viktigste er at de er gode å ha på.😀

    28. Mona: Ja, ikke sant, truser er det ALLER vanskeligste 😀 Jeg kan stå leeeenge og lete og styre etter riktige truser, men finner uansett ingen som er som de skal 😀 Det er så mange ting som skal stemme liksom 😀

    29. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Ha-ha, ja det hjelper på en del med fjell-geit-tendenser, og da blir det ikke noe problem med trusene kanskje 😀

    30. Stringtrusene på Cubus ser jo ut som en syltestrikk som er pyntet med litt blonde… Om sommeren bruker jeg boxershortsene fra Pierre Robert, rett og slett fordi en del sommertøy er bittelitt gjennomsiktig, spesiellt hvite kjoler og tunikaer. Og så har de ikke bred, trang strikk, så jeg slipper muffinskanten over dem. Milde himmel så mange ting man må tenke på når man kjøper truser 😉

    31. Mona: Nei, jeg har nok heller ikke funnet den perfekte 😀 Men det letes stadig. En string, eller de litt større varinatene med TJUKK strek over rumpa hjelper INGENTING…Jeg vil ha en som holder meg litt på plass…Men de er jo ikke å oppdrive 😀 Mange slaskete bokser-varianter også, og alt dette er fint på de som er 20 år eller har brasiliansk rumpe… Jeg hadde en fin variant fra Cubus….som holdt der den skulle, men den måtte de sparke ut av hyllene for å gjøre plass til flere string 😀

    32. Nå lo jeg godt, for dette er ett velkjent problem! Uansett hvem butikk jeg er i, så er det bort til undertøyet og KJENNE på stoffet i trusene. Det røper fort om det er hold i sakene eller ikke 😉 Og ennå har jeg ikke funnet den ultimate trusen…. 😉

    33. Laila MA: Sloggi er litt for løse føler jeg 😀 BLir fort slaskete i stoffet, er min erfaring 😀 Tenk for noen problemer 😀 ha-ha

    34. fruensvilje: Så heldig du er 😀 De har hvertfall bare sånne truser med strek eller tjukk-strek i rumpa til salg rundt her jeg bor 😀 Jeg hadde en favoritt på Cubus for noen år siden, og den var med BÅDE litt hold i , og blonder og i tillegg sånn mellomting. Men den måtte de så klart slutte å selge…og lage stringvariant i stedet for…

    35. he he god morgen 🙂 nei problemer med å finne gode truser har jeg ikke.
      String trodde jeg at var ute,det har jo vært endel snakk om hvor uheldig det er å gå med dem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg