Unna-rei!! Frogge-tog på vei !! ;-D

Jeg får vel bare innse en gang for alle at frogging ikke vil bli noen “farsott” i Norge… 😉 

Men ingen skal si at jeg ikke har prøvd hvertfall, å spre det gode budskap: Let`s frog.. Norge som land var bare ikke moden for å ta HELT av når det gjelder frogging ennå.. 😀

MEN…. nå er jeg så heldig at jeg kjenner mange flotte og morsomme folk her på blogg, som stiller opp på litt fjas og tull…. som tar seg selv VELDIG lite høytidelig… som gjerne får folk til å le litt…OG som har kamera og folk til å knipse bilder av dem 😉 …så vi har da fått spredd froggingen LITT utover i landet ..

Så HER er frogge-toget, hoppende, sprettende og kvekkende på vei ut i guds frie natur…på vei ut i hverdagen…på vei ut til det norske folk 😉


kjerstisandnes.blogg.no

 


Hanne Beate  (bloggløs bloggvenn)

 


Annebe.blogg.no

 


Helge (bloggløs bloggvenn) 

 


fruensvilje.blogg.no

 

 


etdiktomdagen.blogg.no

 


Natheless.blogg.no

 


karidansen.blogg.no

 


Oslopadda (bloggløs bloggvenn OG venninne )

 


margarites.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 


ritamarita.blogg.no

 


evaswindow.blogg.no    

 


evaswindow.blogg.no – Små-froskene  hopper videre på vei ut i verden 😀

 

FOR EN HERLIG GJENG!!!

 

 

Froggingen skulle ikke være en konkurranse, egentlig,  men en liten utfordring….MEN jeg synes de som er med i frogge-toget og tok utfordringen er så tøffe og morsomme at jeg bestemmer at de fortjener en premie alle sammen. Så en liten overraskelse er på vei til alle deltakerne 🙂

 

Ha en froggy dag alle sammen 😉 Kvææeeeek!

 

#utfordring #frogging #frosker 

 

34 kommentarer
    1. Nå er det ALT for lenge siden jeg har vært innom bloggen din. Hjelpes meg..! Måtte bla sååå langt ned for å se på frosketoget som jeg venta så fælt på og ville se. Og her er det.. -Så utrolig morsomt! For en gjeng! 😀

    2. Hva du får til, herlig gjeng, synes det ble mange jeg. Meg får du nok aldri se i et nærbilde, men jeg kunne vel kanskje bedt om hjelp til en fjernfrosk som venter på fjerntogene. Men det får bli en annen gang.

    3. Ha ha ha, så mange råe og kule frosker da 🙂 Hurra for dere alle og spenstige bidrag, Hurra også til sjefsfrosken på denne bloggen, Spenstig utfordring. Månestråle fikk ikke tatt noen froskebilder hun 🙁 men kjenner jeg deg rett kommer det vel andre galskaper jeg kan slenge meg med på 🙂 Klem 🙂

    4. Ha ha ha.. Jeg syns det var helt fantastisk mange som blei med 😀 Og Evaswindow var jo litt der jeg tenkte å være så det var ekstra moro- selv om jeg brått tenkte på en kollega når jeg så en frosk i kontorstolen sin over her. Kollegen min har nemlig veldig mange sittestillinger 😀 Genialt moro!
      Jeg skulle jo være med og hadde planene klare. Kjipt at jeg glemte kameraet på tur- og så skjedde det ting, som jeg ikke vil ta på blogg, som kom i veien, så jeg fikk rett og slett ikke mulighet 🙁 Jeg syns jo du må gjøre et nytt forsøk for dette var jo bare veldig gøy 😀

    5. Så gøy med frogge-toget! Jeg synes nå jammen vi ble en fin gjeng, eller fin er kanskje ikke rette ordet, men jammen er det moro også. Man får ikke mer gøy enn man lager selv! Må innom å se litt mer på alle froggene etterpå, for nå er det jammen tid for en tur ut igjen. Må “lufte”mamma litt, sånn at hun får handlet, og så kommer jeg tilbake senere. Tusen takk for alt du steller i stand for oss andre. Det er jo så mye gøy! Froskeklem <3

    6. hahahahahahaha så flinke og sporty folk er altså……og ritamarita på rekkverket …wow….og flere andre kule….Margarites i lekehuset, Helge med -så gøy….alle de bloggløse får vist seg frem som sporty froggere….karidansen i grisebingen og Kjersti med sjokkfogging…..og alle de andre superflinke froggerene….
      kjempemorsomt,men ja ja neppe viralt på FB eller youtube 😀
      ha en smashings dag <3

    7. Jeg synes det ble bra oppslutning i frogge-toget, jeg! Få mannfolk, da – men kanskje vi damene tar oss sjøl litt mindre høytidelig- sånn jevnt over! 😉

    8. Stilig…masse kule bilder og herlige folk her :)) Synes toget ble ganske langt jeg..men selvfølgelig burde mange flere prøvd seg på dette..er jo bare gøy :)) Takk til deg som lager så mye moro 🙂
      Stor klem fra meg <3

    9. Gurimalla for en herlig samling mennesker (eh…frogger) 😉 Dette her var jo jammen flere enn jeg fikk inntrykk av tidligere 🙂 Dette viser jo bare hvor fantastisk det er, at man kan være lekne og ha det gøy til tross for at man har passert 5 års stadiet 🙂
      Tusen takk for at du viste oss dette flotte frogge-toget. Det var kjekt å beskue 🙂 Og ikke minst, kjekt å få være med 🙂
      Ha en fin uke med eller uten lek og moro <3 Klem <3

    10. For en herlig gjeng 😀 Jeg synes frogging er blitt en farsott hahahaha mange flotte froggere. Her skinner sola og jeg våkna føre hanen, deilig med slike stille stunder føre hele verden våkner. Denne uka er høstferie og jammen er det bra for da kan Engelen hvile hodet litt. Ha en nydelig froggedag søs <3 gooodklæmme 🙂

    11. Herlighet for en gjeng med froskedamer. Herlig. Skulle jo være med jeg også, men desverre gikk det i glemmeboken. Må bare si at jeg setter pris på alle dine morsomme påfunn. Du er et oppkomme av gode ideer og en stor insperasjon for meg og mange andre.

    12. Haha, for en gjeng flotte “froggere” Men huff så “froskete-fæl” jeg så ut, skikkelig nær-selfie altså, hadde glemt at det var så stort og skvatt litt her jeg satt. Og så lo jeg av grisen og karidansen, og margarites som frogget i et lekehus. Så artig! Du får det til du 🙂 klemmer

    13. Åh, så mange herlige frosker! 💕Likte spesielt godt Kari i grisebingen og Eva sine bilder. Kjempegøy å være med altså, og en litt uvanlig positur å ta bilde av seg selv i. Tenk at vi alle skal få premie også, – tusen takk!❤️ En flott dag ønskes deg!🌞

    14. Fantastisk!!!
      Du klarer å dra igang de morsomste ting 😀
      Jeg og Frøken S måtte glise flere ganger her nå. Så masse fin frogging 😀
      Ha en fortryllende start på uken 🙂
      Frog on!!!
      Klem fra stusslijentene <3

    15. He, he. Her var det mange hoppeklare :)).
      Jeg gjorde også et framstøt….dvs., jeg kom på at armene ikke var lange nok til å fange hele meg – så jeg sendte forespørselen til døtrer på innflyttingsfest. Så for meg hele gjengen….ca 30 stk.
      Men – lyktes ikke med forsøket.
      Så jeg klapper iherdig for gjengen her :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg