Det ringte en alarm i hjernen nettopp!!

Det er tydelig at jeg er i ferd med å bli senil… Jeg har nemlig rundet 50, så du får unnskylde meg… Det var RETT før jeg glemte av denne fine jenta her…Men jeg husket det i grevens tid. For Evaswindow fyller nemlig år i dag. Fine, vakre, varme, lune, rolige, snille, sterke, ærlige og behagelige Eva. Jeg kan si dette med understrekning, for jeg har nemlig møtt henne og hun var akkurat sånn, i MINE øyne hvertfall.

Jeg skrev et langt innlegg til henne i fjor på bursdagen, og det finner du HER. 

 

Gratulerer med dagen Eva.Håper du får en nydelig dag, og at vi kan treffes igjen snart! Det blir litt gjenbruk av kaker og bilde, for når Frodithen “goes senil” blir det sånn.

Bursdagklemmer i massevis<3<3

 

#bursdag #gratulerer #feiring #kake #evaswindow

19 kommentarer
    1. Eva: Her kom det inn fra deg ja 🙂 Så godt å høre du hadde en bra dag 🙂 i fred og ro og med god mat <3 Ha en flott dag i dag også 🙂 klemmer <3

    2. Tusen hjertelig takk kjære Frodith. Dette varmer. Gode ord, fint portrett og nydelig kake <3 Kan ikke bli bedre <3 Og vel, hukommelse er en fin ting. Din er bedre enn min. Det er såvidt jeg husker min egen dag 😉
      Tusen takk til alle dere som har gratulert i kommentarene <3 Jeg setter pris på hver eneste en <3
      Jeg forsøkte å kommentere her i går. Men hos meg fungerte ikke blogg.no i går. Jeg er spent på om det gjør det nå. Krysser fingrene for at denne kommentaren går avgårde 🙂
      God klem til deg Frodith <3 Du er best <3

    3. Tusen hjertelig takk kjære Frodith. Hukommelsen din er uslåelig. Jeg klarer knapt å huske meg selv. Hadde det ikke vært for Facebook liksom 😉 😛 Og tusen takk til alle her som har kommentert og gratulert. Det varmer et gammelt hjerte <3 Gode ord og nydelig kake. Gjenbruk er jo en fin ting. Ikke tenk på det 🙂
      Gode klemmer til deg og alle de andre her <3

    4. Gratulerer med dagen til Eva, og takk til deg som hjelper alle oss andre å gratulere bursdag”barna”. Alt det du får tid til, er bare å ta av seg hatten! Klem <3

    5. Gratulerer til Eva 🙂 Hipp hipp hurra hurra hurra 🙂 !!!!!!!!!!
      Herlig innlegg til bursdagsbarnet <3
      Men jeg vet om en til som har bursdag i dag 🙂 Om jeg ikke har misforstått, ja, så har FRUENSVILJE også bursdag :-D!!!!!!!!!!!!!! Hipp hipp til begge to 😀

    6. Så flott kake du har laget! DET setter hun nok pris på! og gjennbruk er vi glad i! Gratulerer til Eva!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg