Juleglede <3


Her er en aldri så liten juleglede <3 
Ikke en sånn du kjøper i butikker og setter på bordet…Rødrosa…full av vakre blader..og med røttene plantet i jorda.. Neida..ikke en sånn…

Men ikke så langt i fra heller..

 
For Annebe er en juleglede vel så vakker hun. En blomst er hun i HVERTFALL 🙂 
Hun har beina plantet godt på jorda, hun er vakker som en rose og hun er frisk  som en liljekonvall.

Før jeg møtte Annebe, skrev jeg dette om henne: 

“Her er herlige Annebe!!

Vakker på utsiden, og enda vakrere på innsiden. Hun virker på meg som en snill, lun, varm, godhjertet og rolig dame. Hun har glimt i øyet og beina plantet på jorda. Hun har et lett sinn virker det som, for hun klarer å finne det positive i hverdagen,  selv om livet slett ikke har vært så lett siste årene.”

Og etter å ha møtt henne, kan jeg bare skrive under på at det STEMTE!! Hun er lun, varm, mild og godhjerta. Hjertet på rett plass, humor og glimt i øyet. Det eneste jeg må legge til i år, som jeg så da jeg møtte henne , er at hun har også massevis av “bein i nesa” og enda mer stå-på-evne enn jeg ante på forhånd. 
Hun er mild, men sprudlende. 
Rolig og stille, men med raske skritt og en bestemt stemme. En dame med integritet 🙂

Annebe har vært et nydelig bekjentskap!! Og i dag skulle vi egentlig treffes,  på BURSDAGEN hennes til og med, men pga litt forskjellige hindringer  blir det utsatt noen dager…
Gleder meg til vi skal treffes igjen, vi koste oss skikkelig forrige gang:

På fotosafari langs Drammens-elva hadde vi det som plommen i egget begge to i sommer. 
Felles interesser gjør det hele mer moro<3

Kjære Annebe
Gratulerer så masse med dagen i dag!
Du er en vakker blomst <3 Og en sann juleglede 🙂 
Jeg er sååå glad vi har blitt kjent, og gleder meg til å treffe deg igjen!
Kos deg med mannen og guttene og dagen, så sees vi snart!

God bursdagklem  fra Frodithen i farta <3

 

(Og er du på jakt etter dagens luke i julekalenderen, så er den HER )


#bursdagsinnlegg #bursdag #hurra #feiring

12 kommentarer
    1. Ja det var mange vakre ord 🙂 Og jeg har jo ikke møtt verken deg eller Annebe. Men jeg aner to sinn som helt sikkert faller sammen i en vakker og tostemt melodi 🙂 Har vært innom og gratulert henne. Men jeg sender en rose til deg også for at du så til de grader gir så mye av deg selv 🙂

    2. Ja Anne er en vakker og flott dame og jeg gratulerer henne så mye med dagen. Smilende og glad ser hun ut på alle bilder selv om hun sliter med mye vondt. Så denne damen ser jeg virkelig opp til.-)) En riktig så fin dag til søte frodith og til Anne. Gode klemmer fra Marianne.-))

    3. Tusen takk for et kjempehyggelig innlegg, med bare positive ord om MEG, kan ikke bli bedre enn det..hehe.. Veldig glad jeg har blitt kjent med deg, og at vi skal møtes igjen :)) Takk, for kake og bursdagsklem også :)) Klem og fin dag videre til verdens beste Frodith <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg