Frøken Frodiths gullunger ;-)


 

Da er Frøken Frodith ferdig med rettingen av prøvene. Og her er svarene:

 


 

1) Dedicat.blogg.no


2) Fruensvilje.blogg.no

 


3) Etdiktomdagen.blogg.no

 


4) Karidansen.blogg.no

 


5) Rriittaa.blogg.no

 


6) Magiskliv.blogg.no

 


7) Matogkakeoppskrifter.blogg.no  ELLER bedre kjent som Søtmonsen

 

 

Frøken Frodith er mektig fornøyd med gullungene sine. Og siden det ikke var SÅ mange, og siden det var elever som er i KLASSEN hennes , så har hun vært så heldig å ha klassebilde av dem 😉 
Disse gullungene vil få gode karakterer i postkassen, en av dagene:

Fra venstre:
Søtmonsen               Annebe                 Etdiktomdagen           Fruensvilje                    Margarites       

 

Ha en fin lørdag!! <3         

 

#bloggere #tegninger #konkurranse #retting #gullunger 

18 kommentarer
    1. Oi, det var liksom et par vanskelige her, men jeg ser det jo nå når du sa det- Karidansen, liksom 🙂 Hu rritittaa har jeg ikke kjennskap til, så hu må jeg sjekke ut 😉

    2. Gratulerer til de.
      Jeg har vært litt fraværende, men har sett gjennom tegninger og svar.
      Er gøy med disse tegningene, du er utrolig god på å få de til…

    3. Å flinke gullunger! Vel fortjent. Tenk at du har til et helt blogg-klassebilde du nå, med alle tegningene dine. Det er egentlig helt fantastisk! Vi er en blogg-klasse, og du er frøkna 🙂 klemmer<3

    4. Oisann, er jeg en av gullungene…men jeg prøver jo å følge med da! Men akkurat disse kjente jeg godt igjen, jeg sliter nok litt med noen andre 🙂 I dag har dagen gått med til å flakse mellom elektriske butikker og kjøkkenbutikken. Koketoppen røk i går kveld, så da fant vi ut at vi bare fikk kjøpe ny. Det vil koste 9000 å reparere! Og det ville vi ikke. Og så er det andre gang den ryker. Sist for 1,5 år siden, men da var garantien akkurat gått ut men vi fikk det dekket likevel. Nå er garantien ingenting verdt lenger så da ble det ny i stede for. Men, men nå håper vi denne holder litt lenger. Nyt lørdagskvelden. Klem <3

    5. Gratulerer til vinnerene. Jeg var for sent ute, og feil hadde jeg også. Jeg trodde ikke det var Dedicat for han har jeg truffet i real life og tenkte at var det han da???? Morsomme tegninger er det jo. Koselig med deg Frodith. Nyt helga!

    6. Kult at jeg er en av gullungene da ..hehe.. :)) Bra at folk følger med i timen, men det er ei flink frøken også da :)) Lørdagsklem <3

    7. Herlig 😀 Mange flinke skjønner jeg .. jeg hadde visst bare to rette.. sukk.. Men var jo såååå heldig å være en av gullungene.. det setter jeg en enorm pris på. SÅ da må Frøken Frodith få dette: “Frøken Frodith med strenge miner. Der er det noe som ikke rimer. Frøkenblikket viker for andre sjarmer. Jeg peiver med beina og kropp og armer. Med tegnspråk rim jeg bare må prøve. Jeg må jo få deg til å høre. Du er et utrolig unikum. Dine påfunn kan gjøre de fleste stum. Tusen takk for du river oss med. Du gjør dette rom til et bedre sted.”

    8. Gratulerer til alle sammen! Jeg prøve å svare jeg også, men kommentaren min gikk ikke igjennom, men jeg har vært gullungen din før så det holder i massevis. <3 Ønsker deg en super lørdag! Her er det sol og mildt.

    9. Så bra det var noen “gullunger” som klarte det..jeg kjenner jo de fleste her..men var to jeg ikke hadde klart..Gratulerer til de flink!! Ha en god dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg