And the winner is…(kåringen av vinnereren etter Peter Pan- utstillingen 2017))

“kremt -kremt” * høy skraping i mikrofon*
“Ja….hei….du som har kjent meg en liten stund vet  jo at jeg blir skikkelig nervøs når jeg er sånn på scenen.. Eh….kremt…Og… fra bak scene-teppet her kan jeg se det er veeeldig mange av dere der ute….”  *skjelve*…

 

“Pjuh!!…Men.. Nå kommer jeg!!! Nerver eller ei…. Og jeg regner med dere har ventet fælt nå, på kåringen av vinneren..?  Jeg har jo flakset og flydd rundt her siden i går…. Men nå kommer jeg med vinner-konvolutten….Og jeg beklager men jeg har ikke fått skiftet ennå..så her kjører vi samme antrekk..”


“Og nå kommer jeg snart HEEELT ut også…… *Flakse, flakse, flakse*

Tadaaa!! Her er jeg!
Og velkommen skal dere være, til Frodiths Scene, her inne i Galleri Frodith. Jeg klarer dessverre ikke lande sånn ordentlig…men dere får prøve å beholde fokuset likevel… SÅ skal jeg flappe og flakse litt stille… “



“Ja, velkommen hit alle som en! 

De har vært en stor glede for meg å ha hatt Peter Pan-utstilling i år igjen. Det var 5. året jeg arrangerte Peter Pan-utstilling,   og jeg er sååå glad for at så mange kom i går for å se på bildene. Dette blir bare morsommere og morsommere for hver gang..
Mange valgte å bare se, og mange valgte å stemme også. Og begge deler gjør galleridirektøren glad!

For denne utstillingen,,og alle utstillinger jeg har her i Galleriet er jo mest ment for å ha det moro. Og komme seg ut å ta noen bilder kanskje, eller bare for å lage litt show her inne. For DET er moro det!

Dette med konkurransen er ikke det viktigste, i mine øyne hvertfall….. Men det er veldig koselig at så mange valgte å stemme OGSÅ. Det har både kommet stemmer i kommentarfelt og  på mail. Og det er bra,  for da fikk jeg til slutt en vinner som skal få en premie i posten.

Håper dere har kost dere! Det har hvertfall jeg! Det var veldig variert i år synes jeg, og massevis av kreative bilder. Jeg ser at folk har lekt seg litt, arrangert til et bilde, fått ANDRE folk til å stille opp, og da er jo hele meningen med utstillingen oppfylt! Og Galleridirektør Frodith fryder seg stort…

Det  var ETT BILDE, som veldig mange hadde likt litt ekstra godt…. og som derfor ble det som vant….Det lå et lite hestehode foran de andre.
Så nå skal jeg bare fly videre bortover her hvor jeg har en liten medhjelper til å åpne denne konvolutten som avslører navnet…..”



“….*flakse-flakse-flakse*….Hei- der er du ja….da kan du dra i den røde tråden…..*ritsj*….

Og da kommer den gyldne konvolutten ut…. og det er vinneren som er…

*Fanfare*

Gratulerer med seieren!! Herlig at du vant, og for et herlig bilde!


Myriam vant med DETTE flotte  bildet:”

 

Skygger, fotografert sommeren 2008.
Bildet er signert av fotokunstner Myriam H. Bjerkli

 

“Og hun vant FØRSTEPREMIEN!!
Premien for førsteplassen denne gangen er i år også denne filmen, for hva passer vel bedre?” 

 

“Resten av kunstnerne vinner heder og ære. Hvis du har lurt på hvem som var de andre kunstnerne, kan du ta runden inn i utstillingrommet igjen, hvor jeg nå har avslørt hvem de ulike kunstnerne er!

Tusen millioner takk til alle sammen som var med 🙂 Både kunstnere og dere som kom!
Takk for denne gangen, nå lukker jeg snart dørene for årets Peter Pan-utstilling.”

 

1) seljordslia.blogg.no

 

2) Helge

 

3) Minmatgaleverden.no

 

4) Hr Uitfriluft
 

 

5) margarites.blogg.no
 

 

6) afebruarygirl.blogg.no

 

 

7) natheless.blogg.no

 

 

8) suttung.blogg.no 

 

9) utrifriluft.blogg.no

 

 

10) etdiktomdagen.blogg.no

 

 

11) maikensnattblogg.blogg.no

 

12) annebe.blogg.no

 

 

Skygger, fotografert sommeren 2008.
Bildet er signert av fotokunstner Myriam H. Bjerkli

13) myriam.blogg.no

 

14) gtdua.blogg.no

 

 

15) fruensvilje.blogg.no

 

 

16)  zoeticworld.blogg.no

 

 

17) elevele.blogg.no

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

18) dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 

19) Hanne Beate

 

20) spisogspar.blogg.no

 

 

21) tattavkvinnene.blogg.no

 

 

22) hverdagenformeg.blogg.no

 

23)  Eiheks.blogg.no

 

 

Ha en fin dag! <3

 

 

#utstilling #galleri #fotokonkurranse #fotoutstilling #skyggefoto #peterpan #gallerifrodith #foto

31 kommentarer

Siste innlegg